فعال سیاسی اصلاح طلب:

اصولگرایان نگران عدم پذیرش نظراتشان از سوی مردم هستند/ اصولگرایان حقوق و آزادی‌های مردم را محترم شمارند

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۵:۲۴:۴۸
کد خبر: ۸۴۰۶۷۲
اصولگرایان نگران عدم پذیرش نظراتشان از سوی مردم هستند/ اصولگرایان حقوق و آزادی‌های مردم را محترم شمارند
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصول گرایان از گفتگو فراری نیستند بلکه آنها نگران ِ عدم پذیرش نظراتشان از سوی مردم اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ تغییر و گفتگو دو مولفه مهمی هستند که شعار اصلاح طلبان بوده و هست و در عملکرد و گفتار آنها نمایان است اما در مقابل اصولگرایان از گفتگو و مناظره دوری جسته اند و تلاش دارند تا سخنان و جهت گیری های خود را تایید کنند و به باور عمومی بقبولانند. 

در این ارتباط «محمد کیانوش راد»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در پاسخ به این سوال که در انتخابات پیش رو تا چه حد اصلاح طلبان می توانند از طریق مناظره و گفتگو تا حدود زیادی افکار عمومی را به سمت جریانات اصلاح طلب متمایل کنند، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: اصول گرایان از گفتگو فراری نیستند، آنها نگران ِ عدم پذیرش نظراتشان از سوی مردم اند. اصول گرایان اگر از انعطاف بیشتر برخوردار شوند و اگر حقوق و آزادی های مردم را محترم شمارند، آنگاه با چهره ای گشاده تر در میان مردم حضور می یابند و از مناظره ها استقبال می کنند. 

 وی افزود: انتخابات در هر حال همه را مجبور به ‌پاسخگویی خواهد کرد. اکثریت جامعه از نظرات اصلاح طلبان دفاع می کنند اما آنچه هواداران اصلاح طلبان را دچار تردید می کند، شرایط واقعی برای اعمال برنامه های اصلاح طلبان است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: افکار عمومی باید باور کنند رای آنها، تعیین کننده و اثر بخش است. اگر آنها بارها تجربه رای دادن و عدم اجرای برنامه ها و مطالباتشان را ببینند، دلسرد می شوند. از سوی دیگر اصلاح طلبان باید توجه بیشتری به مشکلات اقتصادی طبقات فرودست و مسایل و مطالبات کارگری داشته باشند. بی توجهی به مشکلات طبقات فرودست ِ اقتصادی می تواند، پاشنه آشیل اصلاح طلبان باشد. امیدوار کردن مردم الان کار سختی است اما از حوادث آینده کشور خبر نداریم.

نظر شما