نصرالله: آمریکا و اسرائیل به جنگی دیگر در منطقه دامن می زنند

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۲:۰۵
کد خبر: ۸۴۱۲۹۵
نصرالله: آمریکا و اسرائیل به جنگی دیگر در منطقه دامن می زنند
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: فضایی در منطقه حاکم هست که آمریکا و برخی کشورها و رسانه ها می خواهند به آن دامن بزنند و آن، امکان شروع جنگ توسط اسرائیل است

به گزارش گروه سیاسی برنا، وی که شامگاه پنجشنبه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سید مصطفی بدرالدین معروف به السید ذوالفقار از فرماندهان حزب الله سخن می گفت، با تبریک و تسلیت شهادت وی به خانواده شهید بدرالدین، همچنین به مناسبت فرارسیدن روز کارگر ضمن تأکید بر ایفای حقوق کارگران، این روز را به همه این زحمتکشان که برای روزی حلال خود تلاش و مجاهدت می کنند، تبریک گفت. 
وی با ذکر خاطراتی از این شهید والامقام ادامه داد: در کمین انصاریه ما از یک طریق فنی و تکنولوژیک توانستیم اطلاعاتی درباره عملیات اسرائیلی ها جمع کنیم. 
مسؤولان و حاج عماد مغنیه جمع شدند و به این نتیجه رسیدیم که اسرائیل می خواهد عملیات بزرگی را انجام دهد. 
دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد، حاج عماد و سید مصطفی به محل کمین رفتند و آن منطقه را به طور دقیق بررسی کردند. به این نتیجه رسیدند که باید هر شب منطقه را مین گذاری و بمب گذاری کنند و اگر عملیات شروع نشد آن ها را دوباره بردارند. 
سید حسن نصرالله افزود، این کار چندین بار تکرار شد و سرانجام آن عملیات کمین به طور موفقیت آمیز توسط مقاومت انجام شد.

وی در خصوص تحرکات رژیم صهیونیستی نیز تأکید کرد: یک فضایی در منطقه هست که آمریکا و برخی کشورها و رسانه ها می خواهند به آن دامن بزنند و آن، امکان شروع جنگ توسط اسرائیل است و هدف آن ها این است که بگویند سبب این جنگ را از بین ببرید. 
دبیر کل حزب الله لبنان خاطر نشان کرد؛ آنان می خواهند یک جنگ روانی علیه ملت لبنان و مسؤولان آن انجام دهند تا بتوانند امتیازاتی بگیرند. 
 
سید حسن نصرالله تصریح کرد: در مرز زمینی یک نقاط بسیار استراتژیک وجود دارد و موضوع مرز دریایی و مزارع شبعا نیز مطرح شده است. 
وی افزود: موضوع قدرت لبنان و مقاومت نیز مطرح می شود و می گویند که اگر می خواهید اسرائیل به شما حمله نکند، باید مقاومت را از بین ببرید و از موشک های مقاومت دست بکشید. 
دبیرکل حزب الله تأکید کرد: من به مردم لبنان می گویم که به کسی اجازه ندهید که علیه شما عملیات روانی انجام دهد چون شما قدرتمند هستید.
سید حسن نصرالله آخرین بار دوم اردیبهشت ماه به مناسبت نیمه شعبان در مراسمی با عنوان پیشآهنگان امام مهدی (عج) سخنرانی کرده بود. 
 در حال تکمیل....

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز