گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات رسید

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۵:۲۲
کد خبر: ۸۴۳۰۸۴
گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات رسید
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در راستای اجرای مصوبات یازدهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ، گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی مربوط به سال 97 به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مجموعه آمار مربوط به 2 هزار و 279 ناشر دریافت کننده ارز و میزان 2 میلیون و 641 هزار و 548 تن کاغذ دریافتی مربوط به 27 استان کشور به تعزیرات حکومتی ارسال و گزارش ها پس از تفکیک به استان های مربوطه برای اقدام بعدی ارجاع شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین تعداد ناشر مربوط به استان تهران است که هزار و 925 ناشر میزان یک میلیون و 748 هزار و 970 تن کاغذ دریافت کرده اند؛ می باشد.

رایگانی اضافه کرد: در چهار استان قزوین، آذربایجان شرقی، ایلام و زنجان گزارش عملکرد ناشران به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای بررسی و اعلام نظر کارشناسی ارسال شده و در استان کردستان نیز این موضوع در دستورکار گشت های مشترک نظارتی قرار گرفته است.

سخنگوی تعزیرات گفت: سایر استان ها در حال انجام اقدامات لازم هستند و جزئیات بررسی ها و نتایج تحقیقات پس از تکمیل به اطلاع مردم می رسد.

رایگانی بیان کرد: با توجه به اینکه فهرست ارسالی مربوط به تمام ناشران دریافت کننده ارز ترجیحی است، لازم است این اطلاعات در گشت های نظارتی یا توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بررسی و در صورت تائید ارتکاب تخلف مراتب به تعزیرات حکومتی برای تشکیل و صدور حکم پرونده اعلام شود.

گفتنی است، لیست وارد کنندگان کاغذ با ارز دولتی نیز به دلیل نقص در مشخصات به وزارت ارسال عودت داده شد که اطلاعات تکمیلی در اختیار سازمان تعزیرات قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز