ولایتی شهادت مردم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۹:۰۶
کد خبر: ۸۴۳۳۸۵
ولایتی شهادت مردم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور پیامی شهادت مردم مظلوم محبوس غزه توسط رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پیام ولایتی آمده است: حوادث تاسف بار روزهای اخیر در کشتار مردم محبوس و محصور در بزرگترین زندان بدون سقف جهان (نوار غزه) توسط صهیونیست ها که منجر به شهادت 33 شهروند فلسطینی و زخمی شدن بیش از صدها نفر از صاحبان اصلی سرزمین فلسطین شد، قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. این وقایع دردناک، بار دیگر خوی غیر انسانی این رژیم اشغالگر را برای جهانیان نمایان ساخت. 
این پیام می افزاید: بدون تردید جنایات مستمر صهیونیست‌ها در فلسطین، نتیجه حمایت بی‌دریغ آمریکا و انفعال ذلت‌بار برخی دولت‌های سرسپرده منطقه و ارتجاع عرب است و آنان مسئول و شریک خون‌های به ‌ناحق ریخته ‌شده در فلسطین اشغالی و مصائب و آلام آنان هستند. اکنون بسیاری از ملت های عدالت خواه و کشورهای جهان، آمریکا را مسئول این جنایت خونین در نوار غزه می دانند. 
ولایتی در پیام خود آورده است: بی تردید رویای تثبیت اسراییل و امنیت سازی برای این رژیم غاصب و کودک کش امری باطل و تحقق ناپذیر است و بر این باوریم که دوران بزن و در رویی به پایان رسیده است. مقاومت و مبارزه همواره الهام‌بخش و یاری‌گر آزادیخواهان جهان برای مبارزه با ظلم، استکبار و صهیونیزم بین الملل بوده و خواهد بود. 
در این پیام آمده است: مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم نمودن حمله نظامی رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم و بی پناه غزه و با تاکید بر استمرار مقاومت و تشدید مبارزه با اشغالگران که تنها راه اعاده حقوق ملت فلسطین می باشد، از حق مقابله با زورگویی های صهیونیست ها و عدم تسلیم برابر اشغالگری آنان حمایت کرده و باید ظرفیت‌های در اختیار را برای استیفای حقوق ملت مظلوم فلسطین فعال تر کرد و از تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهت محکومیت اقدامات رژیم کودک کش و حمایت همه جانبه از مقاومت به حق مردم غزه دعوت به همکاری به عمل می آورد. 
در پیام ولایتی آمده است: مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن ارج نهادن بر تلاش مشروع و مقاومت ملت مظلوم فلسطین برای رهایی از اشغال صهیونیست‌ها، بمباران دد منشانه و مکرر رژیم کودک کش اسراییل به مردم فلسطین را محکوم کرده و به مثلث استبداد، استکبار و صهیونیزم اعلام می نماید ملت قهرمان فلسطین راه نجات از زیر سلطه رفتارهای ظالمانه و غیر انسانی را یافته و دوران ظلم، ستم و یاغی گری به اتمام رسیده است و حمایت های سیاسی، نظامی و امنیتی هم نمی تواند از سقوط زود هنگام این رژیم سفاک جلوگیری کند.

 

نظر شما