سخنگوی سپاه:

آمریکایی‌ها برای مقابله با ایران هیچ توانی ندارند

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۷:۲۳
کد خبر: ۸۴۳۵۳۳
آمریکایی‌ها برای مقابله با ایران هیچ توانی ندارند
سخنگوی سپاه اقدام خصمانه دشمن برای ایجاد جنگ روانی در کشورمان را متذکر شد و گفت: آمریکایی‌ها در میدان نبرد برابر جمهوری اسلامی کاری از پیش نخواهند برد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف»، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه، در مراسم یادواره شهید مدافع حرم جواد دوربین در انزلی با تأکید بر پیشرفت‌های نظامی و دفاعی سپاه پاسداران اظهار کرد: آمریکایی‌ها در میدان نبرد علیه جمهوری اسلامی ایران کاری از پیش نخواهند برد.

سخنگوی سپاه آمریکایی‌ها را همانند یک طبل توخالی در منطقه خاورمیانه خواند و عنوان کرد: آمریکایی‌ها و هم‌پیمانش در منطقه خاورمیانه برای مقابله با قدرت جمهوری اسلامی ایران هیچ توانایی ندارند و مطابق معمول برابر اراده این ملت شکست می‌خورند.

سردار شریف اقدام دشمن و در رأس آن آمریکایی‌ها برای ایجاد و مدیریت کردن جنگ روانی گسترده علیه ملت ایران اسلامی را متذکر شد و تصریح کرد: آمریکایی‌ها و هم‌دستانش بدانند‌ امروز جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور در منطقه بحران‌زده خاورمیانه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز برای دفاع از این نظام مقدس و ملت شهیدپرور ایران اسلامی در آمادگی کاملی به سر می‌برد گفت: سپاه در این برهه حساس زمانی از تجهیزات نظامی قدرتمندی برخوردار است و می‌تواند پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان ملت ایران بدهد.

سخنگوی سپاه تلاش بی‌وقفه دشمن برای شعله‌ورتر کردن تحریم‌ها و آتش جنگ اقتصادی علیه ملت ایران اسلامی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: مدیران و مسئولان کشور اگر با روحیه جهادی وارد میدان عمل شوند یقیناً پیروزی در این نبرد از آن جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

سردار شریف با تأکید بر اینکه ملت ایران اسلامی در تبدیل تهدیدهای دشمن به فرصت متخصص هستند ابراز داشت:‌ آمریکایی‌ها مدعی بودند قدرت نخست نظامی جهان در عرصه دریا هستند اما تمام دنیا شاهد بود و دید که چگونه مقابل مردم شجاع ایران اسلامی زانو زدند و شکست خورند.

وی بر باد رفتن تمامی نسخه‌ها و برنامه‌ آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی برای تبدیل ماهیت خاورمیانه را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: کار آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی امروز به جایی رسیده که آرزوی از نیل تا فرات خود را کنار گذاشته و به دیوار کشی در یک کشور اشغال شده روی آورده‌اند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه دادن راه شهدای انقلاب اسلامی و پاسخگو بودن به آنان را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: ما به عنوان فرزندان انقلاب اسلامی با سربلندی تمام به شهدا اعلام می‌کنیم که راه آن‌ها را ادامه می‌دهیم و دشمنان انقلاب را به خاک ذلت می‌کشانیم.

سردار شریف ایجاد روحیه یأس و ناامیدی در مردم علیه انقلاب اسلامی و دستاوردهای این نظام مقدس را برنامه راهبردی دشمن در میدان جنگ روانی خواند و گفت:‌ دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی باید بدانند که امروز این ملت شهیدپرور بیشتر از گذشته برای مقابله با آن‌ها آماده‌اند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را سبب زمین‌گیر شدن توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اعلام کرد و بیان داشت: به برکت خون پاک شهدای انقلاب و مدافعان حرم سر دشمنان اسلام و انقلاب به سنگ خورده است در برابر اراده الهی ملت ایران اسلامی به خاک مذلت افتاده‌اند.

نظر شما