نماینده مردم تهران در مجلس:

طرح فراکسیون امید درباره سیل در دستورکار مجلس است/ هدف فراکسیون امید رفع مشکلات اساسی کشور است

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۵:۱۷:۴۰
کد خبر: ۸۴۴۲۸۹
طرح فراکسیون امید درباره سیل در دستورکار مجلس است/ هدف فراکسیون امید رفع مشکلات اساسی کشور است
عضو فراکسیون امید گفت: فراکسیون امید تلاش کرده تا نظرات خود را در مورد مسائل اساسی روز مطرح و مواضعی را اتخاذ کند و در جهت رفع مشکلات مردم و کشور گام بردارد.
«فاطمه ذوالقدر»، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید، درباره عملکرد فراکسیون امید در مجلس به خبرنگار سیاسی برنا گفت: فراکسیون امید در مورد مسائل یا موضوعات مختلفی که در جامعه و مجلس مطرح می‌شود، با حضور اکثریت اعضا  تشکیل جلسه داده و به موضوعات و مسائل ورود و در مورد مسائل اساسی روز مواضعی را اتخاذ می‌کند. برای مثال می‌توان به موضوعاتی چون وضعیت بد اقتصادی، وقوع حوادث و بلایای طبیعی- سیل، برنامه ششم، بودجه‌های سالیانه و کمیسیون‌های تلفیق اشاره کرد. فراکسیون امید همواره نظرات خود را ارائه داده است. از جمله مسائل و مشکلات روز وضعیت معیشتی است که این موضوع نیز از اولویت‌های فراکسیون امید، بوده و هست. لذا در اکثر موارد، هم فکری و همراهی خوبی بین اعضای فراکسیون امید برای انجام امور مختلف برقرار است. دیگر موارد می‌توان به توجه ویژه درجلسات انتخاب اعضای کابینه دولت، وزرا و یا سوْال و استیضاح‌ها اشاره کرد که برای کمک به دولت، هم فکری و همکاری وجود داشته و دارد. هدف اصلی نیز رفع مسائل و مشکلات اساسی کشور  دولت و مردم است.

ذوالقدر افزود: از زمان آغاز مجلس دهم، کشور با مشکلات اقتصادی زیادی که محصول تحریم‌های ظالمانه و برخی سیاست‌های گذشته بود روبرو شد. این‌ها همه موجب شد تا نارضایتی زیادی شکل بگیرد که برخی از آنها را در قالب تجمعاتی اعتراضی در مقابل مجلس، بانک مرکزی و برخی شهرها شاهد بوده و هستیم. هنوز نیز کشور با مسئله موسسات بانکی، تورم، خروج یک‌طرفه ترامپ از برجام و بی‌تدبیری و تحریم‌ها روبرو است. در بحران سیل، فراکسیون امید تنها فراکسیونی بود که در تعطیلات عید نوروز جلسه برگزار کرد و کمیته بحران تشکیل داد. در موضوع سیل توانستیم طرح بسیار خوبی را ارائه دهیم و این طرح از سوی فراکسیون به هیات رئیسه تقدیم و اعلام وصول شده و در دستور کار است.

عضو فراکسیون امید ادامه داد: فراکسیون امید در مسائل مختلف ورود کرده و با تشکیل جلسات با اعضاء و دیگر دست‌اندرکاران و دلسوزان نظام، کشور و مردم، در تلاش برای رفع مشکلات است. طرح‌هایی که در مجلس می‌آید چه در حوزه کودکان، زنان، مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در جلسات فراکسیون امید بررسی می شود. اخیرا نیز فراکسیون امید بیانیه‌ای در مورد برجام و سخنان رئیس جمهور و بیانیه شورایعالی امنیت ملی کشور و در حمایت از مواضع نظام صادر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز