تمسخر ادعاهای کاخ سفید علیه ایران توسط آمریکایی ها

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۱:۴۶:۰۸
کد خبر: ۸۴۴۳۵۴
تمسخر ادعاهای کاخ سفید علیه ایران توسط آمریکایی ها
ادعای اخیر مقامات کاخ سفید درباره تهدیدهایی که از ناحیه ایران متوجه نیروهای آمریکایی در منطقه است، دستمایه برنامه های طنز آمریکایی شد که در زمان جنگ عراق هم می گفتند اطلاعات موثق از تهدید بغداد داریم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ترور نوآ طنز پرداز سیاسی مشهور در آمریکا است که برنامه ای را به همین نام پخش می کند، پس از اعلام جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا برای اعزام یک ناو هواپیمابر به خلیج فارس؛ این مساله را سوژه طنز خود کرد و گفت: باز هم در اخبار بین الملل به نظر می رسد که تنش بین ایران و آمریکا به شدیدترین سطح خود رسیده است.

وی بخشی از خبر شبکه سی بی اس را منتشر کرد که می گفت: آمریکا پیامی قوی به ایران می فرستد. ناو لینکلن به سمت خلیج فارس در حرکت است.

این طنزپرداز آمریکایی ادامه داد: پس از کسب اطلاعات مبنی بر اینکه ایران آماده است به نیروهای آمریکایی در سراسر منطقه حمله کند. این اطلاعات نسبت به حمله به ناوهای آمریکایی در آب های یمن و خلیج فارس و همچنین نیروهای حاضر در عراق و سوریه هشدار می دهد.

نوآ بخشی از مصاحبه اخیر مایک پمپئو در سفر به عراق را منتشر کرد که مدعی شد: ایرانی ها باید نسبت به حمله به منافع آمریکا تجدید نظر کنند.

مجری برنامه 'نوآ شو' اظهار کرد: اوه، دعوا داره بالا گرفته است، آمریکا نیروی دریایی خود را برای حمله احتمالی ایران فرستاده، چون آمریکا می گوید ایران اسلحه هایش را به سمت آمریکا نشانه گرفته است.

نوآ ادامه داد: البته باید بگویم کمی دلم برای ایران می سوزد، چون به هر سمتی موشک هایشان را مستقر کنند، آمریکا در آنجا هست. فکرش را بکنید، آمریکا در همه کشورهای همسایه ایران پایگاه دارد، پس موشک را به هر طرفی که بگرداند، در مسیر یکی از پایگاه های آمریکا خواهد بود، پس در حال تهدید آمریکا است.

وی به طنز ادامه می دهد: داریم به سمت بحرین حرکت می کنیم، آمریکا می گوید: نه نه، به سمت پایگاه های ما؟! داریم به سمت عراق می رویم؛ می گوید به سمت پایگاه های ما؟! اصلا همین جا می مانیم، می گوید اوه نه قرار است اینجا پایگاه آینده ما باشد.

این طنز پرداز آمریکایی اظهار کرد: جدی می گویم، نیروهای آمریکایی حتی در بحرین هم هستند. بحرین چیست؟ تعجب نمی کنم اگر بعضی ها فکر کنند که بحرین اسم یک خواننده دهه 90 است. می دانید کیست؟ آره با رین (BA’RAYNE ).

نوآ افزود: پس آمریکا اطلاعات دارد که ایران تهدید جدی حساب می شود و می خواهند که اقدام کنند و همه می دانند که اطلاعات آمریکا در آن منطقه همیشه همچون جنگ عراق درست بوده است.

نظر شما