هشدار نماینده آمریکا به ترامپ درباره سیاست تغییر رژیم

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۴:۲۱:۵۲
کد خبر: ۸۴۵۷۷۶
هشدار نماینده آمریکا به ترامپ درباره سیاست تغییر رژیم
نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از هرگونه اقدام نظامی در ونزوئلا گفت: در طول تاریخ، هرگاه آمریکا به کشور دیگری رفته و دیکتاتور یا دولتی را ساقط کرده، نتیجه آن برای مردم کشورها فاجعه بار بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، تولسی گابارد روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری فاکس نیوز درباره وضعیت ونزوئلا افزود: آنچه که ما می شنویم این است که قدرت نمایی نظامی و تنش ها فزاینده است و می گویند آمریکا باید نیروهای نظامی خود را اکنون اعزام کند.
وی ادامه داد: این مساله جنگ غیر سازنده و هزینه بر تغییر رژیم دیگری است که این بار در زیر ماسک کمک های انسان دوستانه انجام می شود.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اضافه کرد: وقتی به تاریخ نگاه می کنیم، هرگاه که آمریکا به کشور دیگری رفته و دیکتار یا حکومتی را ساقط کرده، نتیجه برای مردم آن کشورها فاجعه بار بوده است. به همین دلیل ما باید از رهبری خود در جهان برای تلاش به منظور یافتن راه حل سیاسی استفاده کنیم. 
گابارد تصریح کرد: کارکردن با روسیه که نفوذ بالایی در ونزوئلا دارد، یک نتیجه صلح آمیز خواهد داشت چرا که می توانم به عنوان یک سرباز بگویم که من یک جنگ بسیار هزینه بر می بینم.
وی تاکید کرد: هول دادن برای این جنگ داخلی و استفاده از نیروی نظامی؛ تنها برای مردم ونزوئلا درد، رنج، کشتار و فاجعه بیشتر را به همراه دارد.این آن چیزی است که به عنوان تهدید امنیت ملی ما صحبت می شود.
این عضو دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا تصریح کرد: هر وقت ما در این وضعیت هستیم جایی که تنش ها از در و دیوار می ریزند و درگیری وجود دارد، به درگیری بین کشورهای دارنده سلاح اتمی همچون آمریکا، روسیه و چین نزدیک و نزدیک تر شده ایم. این برخی از تهدیدهای موجود برای مردم آمریکا است.
گابارد پیش از این هم در گفت وگو با اینترسپت گفته بود دولت کنونی در واشنگتن از القاعده در سوریه با استفاده از دلارهای مالیات دهندگان آمریکایی حمایت می کند.
وی افزوده بود: القاعده در 11سپتامبر (2001) به ما حمله کرد و وقتی کشورهایی چون سوریه و روسیه می گویند به عملیات علیه القاعده در ادلب نیاز است،دولت کنونی به آنها می گوید(هشدارمی دهد)اگر این کار را انجام دهید ما به شما حمله می کنیم. این اقدام در اساس، حفاظت ازپایگاه القاعده در ادلب است. 
گابارد پیشتر نیز از سیاست دولت ترامپ در سوریه انتقاد کرده و گفته بود ترامپ و پنس (معاون رئیس جمهوری آمریکا) از «القاعده و دیگر نیروهای تروریستی در سوریه» حمایت می کنند. 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا از تهدید آمریکا علیه کشورهایی همچون ایران، روسیه و سوریه درحمله به این تروریست ها انتقاد کرد.
روزنامه نیشن هم چندی پیش به نقل از گابارد نوشته بود: این سیاست دولت ترامپ خیانت به مردم آمریکا به ویژه قربانیان حملات 11 سپتامبر و خانواده های آنها و نظامیان آمریکایی است که در جنگ با القاعده کشته شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز