توضیحات وزیرکار درباره بیمه خبرنگاری به عنوان شغل زیان‌آور

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۸:۲۵:۱۱
کد خبر: ۸۴۵۸۵۹
توضیحات وزیرکار درباره بیمه خبرنگاری به عنوان شغل زیان‌آور
وزیر کار با اشاره به ابلاغ شغل خبرنگاری به عنوان شغل سخت و زیان‌آور گفت: خبرنگاران صدا وسیما و خبرگزاری ایرنا از این قانون مستثنی شدند لذا شورای عالی کار یا هیات وزیران باید استفساریه دهند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «محمد شریعتمداری»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در توضیح بیمه خبرنگاران، گفت: همانطور که ریاست سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند و طی نامه‌‌ای هم به رئیس مجلس منعکس کردیم، شغل خبرنگاری را سخت و زیان آور می‌شناسیم. البته در گذشته هم این موضوع ابلاغ شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته در مورد صدا و سیمای جمهوری اسلامی و خبرگزاری ایرنا، این موضوع محل تشکیک واقع شده زیرا جزء سازمان های دولتی تشخیص داده شدند، از این رو در برخی موارد مشمول این قاعده نکردیم.

شریعتمداری یادآور شد: جهت رفع این تشکیک به وجود آمده، شورای عالی کار یا هیات وزیران باید استفساریه دهند تا در مورد خبرنگاران صدا و سیما و خبرگزاری ایرنا که نهاد حاکمیتی هستند، تصمیم گرفته شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اختلاف نظر در این خصوص، گفت: سایرین با مراجعه به سایت مربوطه مشمول این بیمه قرار می‌گیرند، اختلاف بیمه آنها هم در کمیسیون ویژه بررسی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز