رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد؛

گسترش همکاری‌های تجاری و بانکی ایران و اتریش

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲:۵۴
کد خبر: ۸۴۶۱۴۱
گسترش همکاری‌های تجاری و بانکی ایران و اتریش
«اشتفان شلتس»، سفیر اتریش در تهران، ضمن ابلاغ سلام رییس کل بانک مرکزی این کشور بر مواضع دولت اتریش به عنوان یکی از حامیان ساز وکار مالیINSTEX ونیز یکی از اعضای این سیستم مالی، تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در دیدار سفیر اتریش با رییس کل بانک مرکزی، همتی ضمن استقبال از رویکرد مناسب دولت اتریش به همکاری های خوب و موثر بانک های اتریشی اشاره کرد و خواهان گسترش همکاری های تجاری و بانکی دو کشور شد.

در این دیدار که امروز در بانک مرکزی انجام شد، همتی تصریح کرد:با توجه به تاسیس سازو کار مالی و تجاری ویژه در ایران و اروپا، دیگر بهانه ای برای عملیاتی نشدن آن وجود دارد.

در این دیدار سفیر اتریش در تهران، آقای اشتفان شلتس ضمن ابلاغ سلام رییس کل بانک مرکزی این کشور، بر مواضع دولت اتریش به عنوان یکی از حامیان ساز وکار مالیINSTEX ونیز  یکی از اعضای این سیستم مالی تاکید کرد.

در ادامه، سفیر اتریش از رییس کل بانک مرکزی تقاضا کردبه موضوع نقل و انتقالات ارزی شرکت های هواپیمایی بزرگ «لوفتانزا» و «اتریش» که سابقه همکاری 63 ساله با کشور ایران را دارند، توجه ویژه کنند که در پایان، همتی دستور مساعد برای تسریح در انجام امور ارزی دو شرکت هواپیمایی «لوفتانزا» و «اتریش» را ابلاغ کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز