رهبر اکثریت جمهوریخواهان در سنای آمریکا:

ما به فکر حمله نظامی به ایران نیستیم

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۴:۳۹:۴۰
کد خبر: ۸۴۹۱۴۸
ما به فکر حمله نظامی به ایران نیستیم
رهبر اکثریت جمهوریخواهان در سنای آمریکا پس از نشست توجیهی مقامات کاخ سفید درباره ایران، گفت: هیچ کسی درباره راه حل نظامی نسبت به شرایط فعلی ایران سخن نمی گوید.

به گزارش گروه خبر سیاسی خبرگزاری برنا، میچ مک کانل روز سه شنبه این مطلب را در حالی مطرح کرد که مایک پمپئو وزیر خارجه، پاتریک شاناهان سرپرست وزارت دفاع، ژنرال دانفورت رئیس ستاد مشترک ارتش و جینا هاسپل رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با اعضای کنگره درباره ایران نشست غیر علنی برگزار کردند.
سناتورهای جمهوریخواه تلاش دارند تا همچون مقامات کاخ سفید تنها به اتهام زنی علیه ایران ادامه دهند به گونه ای که ' جان باراسو' در این کنفرانس خبری که به همراه تنی چند از سناتورهای جمهوریخواه دیگر برگزار شد، ایران را تهدیدی برای آمریکا و متحدان آن برشمرد.
وی با بیان اینکه جهان همچنان خطرناک است، گفت: ایران با داشتن سلاح اتمی، امنیت، ایمنی و ثبات کمتری را برای جهان به ارمغان می آورد. وقتی بر امنیت درون کشور تمرکز دارید باید همه تهدیدها را جدی بگیریم.
این سناتور جمهوریخواه، افزود: من به شواهد تهدیدهایی که از سوی ایران می آید نگاه کرده ام، همه آنها برای من معتبر است. ما هرگز نمی توانیم چشمان خود را بر روی تهدیدهایی که به سوی ما می آیند، ببندیم.
باراسو ادامه داد: دشمنان ما در سراسر جهان باید بدانند که ایالات متحده همیشه آماده است تا به طور موثر، قاطعانه و مقتدرانه در برابر حملات علیه ایالات متحده و متحدان آن به سرعت عمل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز