نماینده مردم خدابنده:

عملکرد سلطانی‌فر مثبت است/ به جای اینکه انرژی خود را برای حل مشکل بگذارند دنبال استیضاح هستند

۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۴:۰۶
کد خبر: ۸۴۹۸۱۲
عملکرد سلطانی‌فر مثبت است/ به جای اینکه انرژی خود را برای حل مشکل بگذارند دنبال استیضاح هستند
نماینده مردم خدابنده گفت: عملکرد وزرات ورزش با توجه به اعتبارات و بودجه‌ای که در اختیار داشته است مثبت است. انتظار این است که شاهد فعالیت‌های بیش از این باشیم اما بحثی هم که مطرح است انتزاع وزارت ورزش از حوزه جوانان است که در حال پیگیری است که در صورت جدایی کارها تخصصی‌تر می‌شود و کار را راحت‌تر می‌توان جلو برد.

«احمد بیگدلی»، نماینده مردم خدابنده، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص طرح استیضاح وزیر ورزش گفت: یکی از ابزارهای نظارتی مجلس و نمایندگان تذکر، سوال، تحقیق و تفحص و استیضاح است. اعتقاد دارم باید اول هدف از استیضاح مشخص شود. ممکن است گاهی مسئله و دغدغه به جایی برسد که بدون استیضاح و جابه‌جایی مسئول، مشکل حل نشود و گاهی هم ممکن است قبل از استیضاح مشکل حل شود. هدف رفع مشکل و دغدغه‌هاست.

او ادامه داد: در این شرایط فعلی باید مسائل را با صحبت، گفت‌وگو و جلساتی با وجود مسئولان عالی رتبه حل کنیم که کار به استیضاح نکشد. اینکه ایرادات در موضوع طرح شده رفع شود از استیضاح بهتر است زیرا انتخاب وزیر جدید طبق مراحلی که وجود دارد هزینه هایی را در بر خواهد داشت.

بیگدلی در خصوص عملکرد وزرات ورزش بیان کرد: عملکرد وزرات ورزش با توجه به اعتبارات و بودجه‌ای که در اختیار داشته است مثبت است. انتظار این است که شاهد فعالیت‌های بیش از این باشیم اما بحثی هم که مطرح است انتزاع وزارت ورزش از حوزه جوانان است که در حال پیگیری است که در صورت جدایی کارها تخصصی‌تر می‌شود و کار را راحت‌تر می‌توان جلو برد.

او گفت: به جای اینکه انرژی خود را برای حل مشکل بگذارند دنبال استیضاح هستند. استیضاح را آخرین مرحله بحث نظارتی می‌دانم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز