رئیس سازمان بسیج سازندگی:

برای احداث خانه‌های سیل زده ۶ ماه زمان نیاز داریم

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۲:۴۶
کد خبر: ۸۵۰۱۶۷
برای احداث خانه‌های سیل زده ۶ ماه زمان نیاز داریم
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: از زمانی که خانه‌ها برای تعمیرات به سپاه‌های استانی تحویل داده شوند، دو ماه بعد آماده خواهند بود و برای خانه‌هایی هم که از صفر تا صد باید احداث شوند، ۶ ماه زمان تعیین کرده‌ایم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد زهرایی»، رئیس سازمان بسیج سازندگی، با بیان اینکه بسیج سازندگی وارد مرحله دوم کار خود در مناطق سیل‌زده شده است، گفت: پس از تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و بنیاد مسکن به عنوان نماینده دولت، قرار شده که بسیج سازندگی زمینه احداث و تعمیر ۲۰ هزار واحد مسکونی نقش‌آفرینی کند.

وی با بیان اینکه سپاه آماده آغاز به کار احداث و تعمیر واحد‌های مسکونی در مناطق سیل‌زده است، افزود: در حال حاضر در مرحله‌ای هستیم که سپاه‌های استانی در حال تطبیق با استانداری‌ها هستند و در کف میدان جغرافیای جدیدی که مسئولیت بر عهده گرفته‌اند میدان مستقر شده و در حال احصاء واحد‌های آسیب دیده هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: از زمانی که خانه‌ها برای تعمیرات به سپاه‌های استانی تحویل داده شوند، دو ماه بعد آماده خواهند بود و برای خانه‌هایی هم که از صفر تا صد باید احداث شوند، ۶ ماه زمان تعیین کرده‌ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز