رئیس مجلس شورای اسلامی:

سردار رشید از زبده‌ترین فرماندهان نظام است

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۵۴:۵۲
کد خبر: ۸۵۰۲۳۳
سردار رشید از زبده‌ترین فرماندهان نظام است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سردار رشید یکی از زبده‌ترین و برجسته‌ترین فرمانده‌هان نظامی جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ دفاع مقدس بودند، همچنین قبل از پیروزی انقلاب یکی از مبارزین در مقابل رژیم سفاک پهلوی بودند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن یادآوری مناسبت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر و چهارم خرداد ماه سالروز مقاومت مردم مقاوم دزفول، گفت: به همین مناسبت از سردار رشید دعوت به عمل آوردیم، وی یکی از زبده‌ترین و برجسته‌ترین فرمانده‌هان نظامی جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ دفاع مقدس بودند، همچنین قبل از پیروزی انقلاب یکی از مبارزین در مقابل رژیم سفاک پهلوی بودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سردار رشید پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم در طول هشت سال دفاع مقدس در تمامی صحنه‌ها و عملیات مختلف حضوری فعال داشتند و به عنوان فرمانده عملیات در کنار فرمانده کل سپاه پاسداران طراح تمام عملیات سپاه پاسداران بودند.

لاریجانی افزود: وی به خصوص در نبرد بیت‌المقدس علاوه بر نقش طرح‌ریزی فرماندهی قرارگاه فتح را هم بر عهده داشتند و به همراه، همپای ارتشی خود شهید تیمسار نیارکی به صورت مشترک عملیات بیت‌المقدس را هدایت کردند تا خرمشهر آزاد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امروز توفیق داریم تا از محضر ایشان که از بندپایه‌ترین فرماندهان دفاع مقدس بودند، استفاده کنیم، گفت: در حال حاضر سردار رشید فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء هستند که بالاترین قرارگاه نظامی کشور است.

نظر شما