سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس:

فراکسیون نمایندگان ولایی، کاندیدای ریاست مجلس معرفی نمی‌کند

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۳۰:۵۰
کد خبر: ۸۵۰۴۸۴
فراکسیون نمایندگان ولایی، کاندیدای ریاست مجلس معرفی نمی‌کند
سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس گفت که این فراکسیون کاندیدایی برای ریاست مجلس در انتخابات هیئت رئیسه معرفی نمی‌کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «سید حسین نقوى حسینى»، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، با اشاره به نشست فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درخصوص انتخابات هیئت رئیسه مجلس، اظهار کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اکثریت قاطع تشکیل جلسه داد و موضوع بررسی کاندیداهای ریاست مجلس در دستور کار قرار گرفت.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان کرد: حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ابتدا کاندیدای ریاست مجلس بود و تعدادی از اعضای فراکسیون نیز با کاندیداتوری ایشان موافق بودند اما بعد از رأی‌گیری فراکسیون ولایی به این نتیجه رسید که رئیس معرفی نکند و آقای حاجی بابایی نیز به احترام نظر اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی از کاندیداتوری منصرف شد.

وی با بیان اینکه فراکسیون نمایندگان ولایی بدون ائتلاف با فراکسیون‌های دیگر تصمیم‌گیری مستقل داشته است، افزود: به دلایل درون فراکسیونی، به این نتیجه رسیدیم که برای اجلاسیه چهارم مجلس، فراکسیون نمایندگان ولایی کاندیدایی را برای ریاست مجلس معرفی نکند.

نقوی حسینی ادامه داد: پس از بحث و بررسی‌های فراوان در باره گزینه‌های فراکسیون نمایندگان ولایی جهت تصدی نایب اول و دوم رئیس مجلس، با نظر اعضای فراکسیون، آقایان مصری و فرهنگی در فراکسیون برای نایب رئیسی مجلس انتخاب شدند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه پیرامون کاندیداهای فراکسیون نمایندگان ولایی جهت تصدی سمت دبیری مجلس نیز بحث شد، داوطلبان زیادی وجود داشتند اما در نهایت فراکسیون به این نتیجه رسید تنها سه دبیر فعلی مجلس را به عنوان کاندیدای خود معرفی کند؛ در نهایت آقایان قاضی‌زاده هاشمی، رنجبرزاده و امیرآبادی سه کاندیدای فراکسیون ولایی برای دبیری هیئت رئیسه هستند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان کرد: مقرر شد تا فراکسیون نمایندگان ولایی برای تصدی سمت کارپردازی تنها یک نفر را به عنوان کاندیدا معرفی کند، به این ترتیب فقط اسدالله عباسی از طرف فراکسیون برای کارپردازی کاندیدا می‌شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز