در گفتگو با برنا مطرح شد؛

دلیل وزیر آموزش و پرورش برای ملاقات نکردن با دانش آموزان درودزن/ بطحایی: امکانات کافی برای شاد کردن دانش آموزان در مدارس نداریم

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۵:۱۰:۵۵
کد خبر: ۸۵۰۹۵۰
دلیل وزیر آموزش و پرورش برای ملاقات نکردن با دانش آموزان درودزن/ بطحایی: امکانات کافی برای شاد کردن دانش آموزان در مدارس نداریم
وزیر آموزش و پرورش در خصوص "خبری مبنی بر اینکه دانش آموزان درود زن ساعت ها پشت در بسته منتظر شما بودند اما اجازه ملاقات به آنها داده نشد" گفت: علی رغم اینکه تصمیماتی در دو نشست اخیر گرفته شد اما دانش اموزان مجدد تشریف اورده بودند که با من همان مذاکرات قبلی، را تکرار کنند.

«سید محمد بطحایی»، وزیر آموزش و پرورش، در گفت و گو با خبرنگار برنا در پاسخ به این سوال که "پخش موسیقی در مدارس نشان داد که مدارس در ایجاد فضای شاد ضعف دارند بنابراین برنامه وزارت خانه در این باره چیست،" گفت: همانطور که بارها و بارها گفته شده است زمینه ها و امکانات لازم برای تبدیل محیط مدرسه به یک محیط بانشاط که انرژی بچه ها در راه مثبت و موثر صرف شود، متاسفانه وجود ندارد. امیدوارم به این سمت برویم البته که فاصله ما زیاد است.

وزیر اموزش و پرورش بیان کرد: فضاهای آموزشی پر از عیب و نقص است خصوصا از حیث داشتن امکانات لازم، اما به این سمت خواهیم رفت. معاونت پرورشی وزرات خانه که مسئولیت مستقیم این کار را برعهده دارد طرح و برنامه هایی را در دست اقدام دارد که بتوانیم از مهرماه با روش های جدید و برنامه های پرورشی منطبق بر اصول تربیتی و ملاحضات در مدارس، برنامه های با نشاط را ترویج دهیم که مسیر صحیح شادی، شادمانی و سرزندگی در بچه ها تقویت شود.

او در خصوص "خبری مبنی بر اینکه دانش آموزان درود زن ساعت ها پشت در بسته منتظر شما بودند اما اجازه ملاقات به آنها داده نشد" گفت: در درود زن و دفتر خودم با این دانش آموزان دیدار داشتم. علی رغم اینکه تصمیماتی در دو نشست اخیر گرفته شد اما دانش اموزان مجدد تشریف اورده بودند که با من همان مذاکرات قبلی را تکرار کنند.

بطحایی گفت:  در همان روز نماینده آموزش پرورش که پیگیر کارهای این دانش اموزان است در دفتر بنده حضور داشت تا کارها انجام شود. علت اینکه من فرصت نکردم مجددا این دانش اموزان را ملاقات کنم، این بود که دو روز قبل با انها صحبت کرده بودم. این ملاقات غیر اینکه من را از پیگیری کارهای آنها متوقف کند و بازدارد، چیزی دیگری نداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز