از سوی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری؛

سامانه «سار» آغاز به کار کرد

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۲:۰۲
کد خبر: ۸۵۱۳۶۷
سامانه «سار» آغاز به کار کرد
سامانه سار مدیا با هدف انتشار فیلم ها، مستندها و کلیپ های سیاستی از سوی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری» مسئول اجرای مطالعات و پژوهش‌ها و ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای جامع مرتبط با استراتژی ملی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و سیاست خارجی  به منظور تحقق حکمرانی مشارکتی، ترویج سیاستگذاری عمومی و مشارکت در گفتمان عمومی جامعه، اقدام به راه اندازی سامانه ارتباطات راهبردی (سار) کرده است.

 براین اساس «saarmedia.ir» به عنوان یک سایت ویدئویی و با هدف انتشار فیلم‌ها، مستندها و کلیپ‌های سیاستی آغاز به کار می‌کند.

 سایتِ «ویدیو-بنیاد» سار هم‌چون سایت «متن‌محور» css.ir (مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری) پنجره‌ای برای تعامل با نخبگان، دانشجویان و پژوهشگران است. در این سایت اهداف سیاستی (توجه به سیاست‌های راهبردی و نه اقدامات و وضعیت‌های سیاسی جاری) ذیل «ارتقای مفهوم دولت در ایران»، «تهیه، تدوین و به اشتراک گذاری پژوهش‌های سیاستی به زبان تصویر»، «ترسیم و پیشنهاد سیاست‌ها به دولت» و «تحلیل سیاستی از اقدامات دولت» دنبال می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز