وزارت اطلاعات نوشت؛

کلام امام خمینی (ره) بر قلب هر مظلومی می نشست

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۳:۲۱
کد خبر: ۸۵۴۳۷۷
کلام امام خمینی (ره) بر قلب هر مظلومی می نشست
وزارت اطلاعات در سخن هفته نوشت: کلام امام خمینی(ره) بر قلب هر مظلومی می نشست، هر زمان می گویی خمینی گویا از شخصیتی سخن می گویی که پیرو ائمه اطهار(علیهم السلام) است و قلوب مردم کل دنیا را با شنیدن کلماتش به سوی خود می کشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، وزارت اطلاعات در سخن هفته امروز- دوشنبه- تصریح کرد: پس از قرن‌ها ظلم و ستم، دنیای مادی بار دیگر مجدّد دین خود را به خود دید. کسی که با تقوا و مقابله با نفسش به درجاتی رسیده بود که کلامش بر قلب هر مستضعف و مظلومی می‌نشست و همه را برای راه اندازی یک انقلاب فراگیر بسیج می‌کرد.

وزارت اطلاعات در ادامه سخن هفته خود بیان کرد: وقتی می‌گویی خمینی گویا از شخصیتی سخن می‌گویی که پیرو ائمه اطهار (علیهم السلام) است و قلوب مردم کل دنیا را با شنیدن کلماتش به سوی خود می‌کشد.

در ادامه آمده است: وقتی می‌گویی خمینی گویا فرزندان شهید این مرز و بوم را می‌بینی که برای اجرای دستورات الهی اش به صف ایستاده‌اند، وقتی می‌گویی خمینی گویا دفتر ظلم و ستم مستکبران بسته شده و خون شجاعت و غیرت و استکبارستیزی به رگ‌های پر از التهاب و خالی شده از معنویت جاری می‌شود.

وزارت اطلاعات در سخن هفته تصریح کرد: وقتی می‌گویی خمینی به ۱۴ خردادش که جسم پاکش از این دنیا رخت بربست نمی‌اندیشی بلکه تفکر جهان شمولش برای گسترش آزادگی و حریت در دنیا را می‌بینی که هر روز پررنگ‌تر از قبل به دست شاگرد و خلف شایسته اش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در فضای غبار آلود دنیا منتشر می‌شود.

وزارت اطلاعات، سی امین سالگرد رحلت جانسوز بزرگ پیشوای مستضعفان جهان حضرت امام خمینی (ره) را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم غیرتمند و شجاع ایران اسلامی تسلیت گفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز