نماینده مردم تهران در مجلس:

بافت های فرسوده باید مدیریت شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۳:۱۳
کد خبر: ۸۵۵۶۵۰
بافت های فرسوده باید مدیریت شود
نماینده مردم تهران گفت: بافت‌های فرسوده باید مدیریت شود، منازل سیل‌زده و زلزله‌زده باید مقاوم‌سازی شوند و دولت باید برای آن برنامه داشته باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «احمدمازنی»، نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز مجلس، در جریان بررسی گزارشی از طرح ملی مسکن، با اشاره به روند رو به رشد جمعیت و جا‌به‌جایی‌های گسترده در کشور، گفت: این موضوع منجر به بحران در حوزه مسکن شده است.

او گفت: آیا دولت و وزارت راه در مورد بحران مسکن به روش علمی اقدامی انجام داده است و اگر این طور است باید گزارشی از عملکرد و دستاوردهای خود ارائه کند، همچنین باید از گذشته آسیب‌شناسی نسبت به وضع موجود انجام می‌شد.

او با بیان این جمله  که "موضوع مسکن، موضوع جدیدی در سطح دنیا نیست و باید از تجارب کشورهای دیگر در این حوزه استفاده می‌کردیم" مطرح کرد: متاسفانه در حال حاضر شاهد افزایش چند برابری قیمت مسکن در حوزه خرید و فروش، ساخت و اجاره هستیم و سوال اینجاست که آیا این موضوع قابل پیشگیری نبود.

مازنی گفت: بافت‌های فرسوده باید مدیریت شود، منازل سیل‌زده و زلزله‌زده باید مقاوم‌سازی شوند و دولت باید برای آن برنامه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز