ظریف در جلسه کمیسیون امنیت:

سیاست آمریکا در قبال ایران تغییری نکرده است/ سفر آبه و ماس به ایران تاثیرگذار خواهد بود

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۰:۳۹:۳۸
کد خبر: ۸۵۶۰۰۸
سیاست آمریکا در قبال ایران تغییری نکرده است/ سفر آبه و ماس به ایران تاثیرگذار خواهد بود
وزیر امور خارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ارائه گزارشی از سفرهای اخیر به کشورهای همسایه بر اهمیت این کشورها در سیاست خارجی کشور تأکید و این رایزنی‌ها و سفرها از جمله سفر نخست وزیر ژاپن و سفیر امور خارجه آلمان به ایران را تاثیرگذار خواند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «نجفی خوشرودی»، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز را تشریح کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس افزود: نشست مذکور با حضور محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان و به منظور بررسی و تبادل نظر پیرامون آخرین مسائل و تحولات سیاست خارجی برگزار شد.

وی ادامه داد: محمدجواد ظریف با اشاره به راهبرد آمریکا مبنی بر فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران ،تصریح کرد که سیاست آمریکا در قبال ایران تغییری نکرده است و البته ایران نیز موفق شده اجماع جهانی علیه کشومان را بشکند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جنگ اقتصادی و تروریسم اقتصادی آمریکا علیه کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی،تأکید کرد:ظریف معتقد است که جنگ اقتصادی از اقدام نظامی بدتر است، چراکه غیرنظامیان را نشانه می‌رود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید براینکه ظریف تلاش برخی کشورها در اجلاس موسوم به معامله قرن را بیهوده خواند،تصریح کرد:وزیر امورخارجه کشورمان معتقد است که تلاش کشورها برای طرح معامله قرن  به نتیجه نمی‌رسد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: وزیرامور خارجه با ارائه گزارشی از تحرکات و سفرهای اخیر در روابط با کشورهای همسایه و کشورهای منطقه بر اهمیت این کشورها در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تأکید و این رایزنی‌ها و سفرها از جمله سفر نخست وزیر ژاپن و سفیر امور خارجه آلمان به ایران  و همچنین سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به تاجیکستان و قرقیزستان جهت شرکت در دو اجلاس مهم "سیکا" و" شانگهای" و دیدار سران در حاشیه این اجلاس از جمله رئیس جمهور روسیه و چین را در شرایط کنونی تأثیرگذار خواند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز