کلیات لایحه وظایف و اختیارت وزارت ورزش و جوانان تصویب شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۷:۳۱
کد خبر: ۸۵۶۴۶۵
کلیات لایحه وظایف و اختیارت وزارت ورزش و جوانان تصویب شد
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه کلیات لایحه اهداف، وظایف اختیارات وزارت ورزش و جوانان موافقت کردند.

به گزارش برنا، کلیات لایحه اهداف، داود عزیزی، مدیرکل پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام این خبر افزود: وظایف اختیارات وزارت ورزش و جوانان را با ۱۱۲ رأی موافق، ۵۷ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از ۱۹۶ نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند. این لایحه در ۹ ماده و در دو بخش، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان را تشریح کرده است.

لازم به ذکر است در این لایحه ورزش همگانی، ورزش حرفه‌ای، تربیت بدنی، اتحادیه باشگاه‌های ورزشی، منش پهلوانی، باشگاه ورزشی، شایستگی فنی مورد تاکید است.

همچنین توسعه و تعمیم ورزش همگانی، توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی، ساماندهی و گسترش ورزش حرفه‌ای، حمایت و تقویت ورزش بانوان تحکیم و تقویت معنویت و ارزش‌های اخلاقی و منش پهلوانی در ورزش مبتنی بر فرهنگ ایرانی- اسلامی و ارتقا و ترویج شایستگی‌های فنی- حرفه‌ای در جامعه ورزش کشور به عنوان اهداف بخش ورزش این لایحه ترسیم شده است.

در بخش جوانان نیز بر ارتقای هویت دینی، انقلابی و ملی جوانان، ارتقا و تقویت سرمایه اجتماعی، مسئولیت پذیری، هویت و مشارکت همه جانبه جوانان، بهبود و اصلاح سب زندگی جوانان منطبق بر ارزش‌های اسلامی-ایرانی، توسعه مشارکت داوطلبانه مردمی در امور جوانان و اتخاذ سیاست‌های حمایتی در جهت اشتغال و ازدواج جوانان به عنوان اهداف این مطرح شده در بخش جوانان تاکید شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز