تازه ترین ادعاهای ترامپ علیه ایران:

نمی شود یک قرص نان خرید/ ایرانی ها فکر می‌کنم بیشتر از هر زمان دیگر به آمریکا احترام می‌گذارند

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۱:۲۵:۳۳
کد خبر: ۸۵۷۰۸۱
نمی شود یک قرص نان خرید/ ایرانی ها فکر می‌کنم بیشتر از هر زمان دیگر به آمریکا احترام می‌گذارند
ترامپ که قبلا مدعی شده بودند ایرانی هر جمعه شورش می کنند اینبار هم در ادعایی مضحک گفت: ایرانی نمی توانند حتی یک قرص نان بخرند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، رئیس جمهور آمریکا منابع اطلاعاتی عجیبی دارد، او که رسانه های منتقدش را فیک نیوز می داند حالا و قبل از سفر به ایالت آیووا با اتکا به فیک نیوزهای اطرافش مدعی شد از اینکه تحریم‌ها باعث ایجاد مشکلات معیشتی مانند ایجاد تورم و کاهش ارزش پول در داخل ایران شده خوشحال است. 

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز با ایران گفت: «امیدوارم درباره ایران همه چیز خوب پیش برود. ایران کشوری است که به خاطر این همه تحریم‌ و مسائل دیگر به کشور کاملاً متفاوتی نسبت به زمانی که من اینجا آمدم، تبدیل شده است.»

او با تکرار ادعاهای تکراریش گفت: «وقتی من اینجا آمدم، آنها همه جا حضور داشتند و باعث ایجاد تروریسم و مشکلات دیگر می‌شدند. الان آن کارها را انجام نمی‌دهند و فکر می‌کنم بیشتر از هر زمان دیگر به آمریکا احترام می‌گذارند.»

ترامپ گفت: «ایران کلی مشکلات دارد و من دوست دارم به آنها برای حل این مشکلات کمک کنم. ببینیم چه پیش می‌آید، ولی آنها تورم شدید دارند. پولشان بی‌ارزش شده است. نمی‌شود یک قرص نان خرید. کلی مشکلات در ایران است و این کشور نسبت به دو سال و نیم پیش خیلی فرق کرده است. حوزه‌های بزرگی تحریم بودند ولی فکر می‌کنم بزرگترین و مهم‌ترین کار وقتی بود که من توافق هسته‌ای ایران را لغو کردم که توافق ناکارآمدی بود.»

نظر شما
نظرات
بنده خدا
|
-
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
ترامپ غلط کرد که ایرانی یک قرص نان نمی تواند بخرد. درست است که مردم در سختی به سر می برند ولی از همیشه بیشتر از آمریکا تنفر دارند. ترامپ از این غلط ها ، زیاد میکنه
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز