با حضور وزیر دفاع در صنایع الکترو اپتیک اصفهان

رونمایی از ۱۰ سامانه فوق پیشرفته مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی/مرکز توسعه فناوری های اپتوالکترونیکی افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۳:۴۴
کد خبر: ۸۵۷۵۰۵
رونمایی از ۱۰ سامانه فوق پیشرفته مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی/مرکز توسعه فناوری های اپتوالکترونیکی افتتاح شد
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران اصفهان ضمن افتتاح مرکز توسعه فناوری های اپتو الکترونیکی 10 سامانه فوق پیشرفته مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی اصفهان را افتتاح کرد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، امیر سرتیپ حاتمی در جریان بازدید از صنایع دفاعی مستقر در اصفهان با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران اصفهان، مرکز توسعه فناوری های اپتوالکترونیکی اصفهان  را افتتاح کرد.
وزیر دفاع در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه ، مأموریت  و مسئولیت خطیر صنایع الکترونیک و الکترواپتیک صا ایران در توانمند سازی قدرت رزم نیروهای مسلح گفت: در سال های اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیر در حوزه های تکنولوژی و فناوری بومی در این صنعت بوده ایم و صنایع الکترواپتیک  اصفهان توانسته است رضایت خاطر نیروهای مسلح را در تأمین نیازمندی های دفاعی برطرف سازد.
امیر سرتیپ حاتمی با تجلیل از تلاش ها و مجاهدت های متخصصان پر توان و جوان صنایع الکترونیک وزارت دفاع، افزایش و تنوع سبد محصولات این صنعت در دو حوزه نظامی و غیر نظامی را چشمگیر و قابل تحسین دانست و اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد دستیابی به دستاوردهای نوینی در زمینه محصولات استراتژیک الکترونیکی باشیم.
وزیر دفاع همچنین در مراسم رونمایی 10 سامانه فوق پیشرفته الکترواپتیکی مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی اظهار کرد: این سامانه ها به دست دانشمندان شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران طراحی و ساخته شده است که علاوه بر افزایش قدرت بازدارندگی، امکان مقابله موثر با انواع تهدید را نیز فراهم می کند. فناوری این سامانه ها در سطح استانداردهای بین المللی بوده و با سامانه های مشابه خارجی برابری می کند.

 

نظر شما