فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امسال برای پدافندهوایی پر برکت است

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۸:۰۳
کد خبر: ۸۵۸۱۵۵
امسال برای پدافندهوایی پر برکت است
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت پدافندهوایی گفت: ‌سال ۹۸ سال پربرکتی برای نیروی پدافند هوایی است و باید این فرصت را غنیمت شمرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ‌به نقل از روابط عمومی ارتش، «امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی»، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، و هیأت همراه ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف دانشگاه نیروی پدافند هوایی، با فرماندهان و مسئولین این دانشگاه نیز دیدار کرد.

فرمانده کل ارتش در این دیدار گفت: سال ۹۸ سال پربرکتی برای نیروی پدافند هوایی است که باید این فرصت را غنیمت شمرد.

وی با بیان این‌که دانشگاه افسری از دیدگاه مقام معظم رهبری مهمترین بخش برای ارتش محسوب می‌شود، افزود: تمام تلاش فرماندهان و مسئولین دانشگاه باید این باشد که افسران خوب تربیت کرده، تمام تجربیات خود را در اختیار دانشجویان قرار دهند و همچنین دانشجویان را پس از فارغ التحصیلی مورد ارزیابی قرار دهند.

سرلشکر موسوی چندی پیش از سوی فرمانده معظم کل قوا به عنوان فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) منصوب و پس از این انتصاب نیروی پدافندهوایی ارتش تشکیل شد.

قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) کار حفاظت از آسمان کشور را بر عهده دارد و تمام سیستم‌های پدافندی نیروهای مسلح زیر مجموعه این قرارگاه قرار می‌گیرند.

نظر شما