​وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

کلنگ‌زنی قطعه ششم آزادراه ارومیه – تبریز

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۴:۴۹
کد خبر: ۸۵۸۲۱۵
کلنگ‌زنی قطعه ششم آزادراه ارومیه – تبریز
​وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه‌های آزادراهی با توجه به قانون و نیازی که در کشور احساس می‌شود دست ما را باز گذاشته تا از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل به خصوص در پروژه‌های آزادراهی کمال استفاده را ببریم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل وزارت راه و شهرسازی، «محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی، در ادامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی در کلنگ‌زنی قطعه ششم آزادراه ارومیه – تبریز با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ راهی جز تحرک بخشیدن به توسعه و استفاده حداکثری از مردمی کردن اقتصاد وجود ندارد، اظهار داشت: پروژه های آزادراهی با توجه به قانون و نیازی که در کشور احساس می شود دست را باز گذاشته تا از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت های حمل و نقل به خصوص در بحث آزادراهی کمال استفاده را ببریم.

وی افزود: امیدوارم این پروژه‌ها در زمانبندی برنامه‌ریزی شده انجام شود و حداکثر پیشرفت را داشته باشند تا زمینه فعال کردن یکی از کریدورهای ترانزیتی کشور را فراهم کرده و بتواند سهم به‌سزایی در کاهش سهم ترافیک تبریز ایفا کند. قطعا این پروژه می‌تواند به ساماندهی عبور و مرور ترانزیت و همچنین محلی در شهر تبریز نقش ویژه‌ای داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این خصوص پروژه‌های بسیار مهمی را امسال در این منطقه آغاز کرده ایم که قطعه ماکو- مرند و بعد از آن تبریز از این پروژه‌ها است که ۷۰ کیلومتر این قطعه با حضور رئیس جمهور چندی پیش کلنگ خورد. قطعه یک تبریز به مرند هم ۶۶ کیلومتر است که در دو سه ماه اخیر پیشرفت چشمگیری داشت.

وی ادامه داد: قطعه ششم هم با همت سرمایه‌گذار انتخاب شده کار در حال انجام است و ماشین‌آلات آنها فعال و با قدرت کار را پیش می‌برند. امیدوارم با همان سرعتی که انتظار است و قول‌های داده شده تا پایان دولت دوازدهم تعدادی از قطعات به بهره‌برداری برسد.

محمد اسلامی در ادامه با تشکر از استاندار آذربایجان شرقی و همچنین نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی برای همکاری‌های صورت گرفته، تاکید کرد: امیدواریم به همت همه این عزیزان و مشارکت و همدلی که در کار وجود خواهد داشت، پروژه‌ها با سرعت شکل گیرند. این مساله در این شرایط مالی که دولت در آن قرار دارد، کمک می‌کند تا با یک همدلی و یکپارچگی بار مالی را از دوش دولت برداشته و موتور متحرک با سایر منابع فعال شده و مردم کشورمان شاهد توسعه باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز