وزیر دادگستری:

همدلی قوا، بسیاری از مشکلات کشور را حل می کند/ همه، مواضع رهبر معظم انقلاب در بحث آمریکا را مقتدرانه و حکیمانه می‌دانند

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۱:۳۰:۵۰
کد خبر: ۸۵۹۴۱۰
همدلی قوا، بسیاری از مشکلات کشور را حل می کند/ همه، مواضع رهبر معظم انقلاب در بحث آمریکا را مقتدرانه و حکیمانه می‌دانند
وزیر دادگستری گفت: هم اکنون وفاق خوبی بین سه قوه وجود دارد و این همدلی و همکاری می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سیدعلیرضا آوایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: کشور در حال حاضر در شرایط بی‌سابقه و یا کم سابقه‌ای است و این بخاطر همکاری و همدلی همه قوا و هوشیاری مردم و مسئولان اجرایی کشور در تمام بخش هاست.

وی ادامه داد: در کنار تمام مشکلاتی که موجود است، یک موضوع می‌تواند کمک بسیار خوبی برای رفع مشکلات باشد و آن وحدت، همراهی و همدلی است که وجود دارد و باید بیش از گذشته ارتقا یابد.

وزیر دادگستری بیان داشت: همدلی و همکاری که هم اکنون بین سه قوه وجود دارد در مجموع وضعیت خوبی است و همین وفاق و وحدت می‌تواند کمک بسیار خوبی به رفع مشکلات کند.

آوایی با بیان اینکه همه، مواضع رهبر معظم انقلاب در بحث آمریکا را مقتدرانه و حکیمانه می‌دانند عنوان کرد: امروز کشور در یک اقتداری قرار دارد که بسیار خوب و تاثیرگذار است..

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری با همکاری تمام مسئولان و همراهی مردم در حل بسیاری از مسائل و مشکلات کشور موثر است.

آیت الله محمد رضا ناصری افزود: در اقتصاد مقاومتی، موضوعی که الان دولت و همه دست اندرکاران باید به آن توجه داشته باشند در درجه اول تقویت روحیه خودباوری و روحیه‌ای است که توانمندی خودشان را درک کنند.

وی تصریح کرد: الان جنبه تفکر در فعالیت‌های مختلف و حتی در تصمیم‌گیری‌ها کم رنگ است و در جامعه و مدارس ما چنین موضوعی وارد نشده و غرب اجازه تقویت تفکر و تعقل به عنوان پایه‌های پیشرفت را نداده‌اند.

امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: برخی کارخانه‌هایی که در استان تعطیل هستند دلیل تعطیلی خود را کمبود قطعه می‌دانند و به همه جا مراجعه می‌کنند که بتوانند وام‌های کلان بگیرند و قطعات را وارد نمایند.

ناصری گفت: در طول ۴۰ سال گذشته خیلی کارها را خودمان می‌توانستیم انجام دهیم ولی به دلیل عدم اعتماد به ظرفیت‌های داخلی از یک سو و تنبلی از سوی دیگر، تولید کشور را به واردات وابسته کردیم و با هر فشار خارجی به مشکل بر می‌خوریم.

وی بیان داشت: اگر یک سال در تمام محصولات به ظرفیت‌های داخلی اعتماد لازم را داشته باشیم، می‌توانیم در بسیاری از موارد خودکفا شویم و زمینه‌ای فراهم کنیم که کشور به مقاومت لازم در ارتباط با مسائل اقتصادی دست پیدا کند و اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی کلمه محقق نماییم.

وزیر دادگستری در سفری یک روزه به یزد ضمن شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از چندین طرح تولیدی و صنعتی بازدید خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز