دبیرکل نُجَباء:

آنچه را بلندی‌های ترامپ نامیدید، "گورستان ترامپ" خواهد شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۷:۲۱
کد خبر: ۸۵۹۶۳۸
آنچه را بلندی‌های ترامپ نامیدید، گورستان ترامپ خواهد شد
شیخ اکرم الکعبی در صفحه توئیتر خود نوشت: آنچه را که "بلندی‌های ترامپ" نامگذاری کردند؛ به اذن خداوند متعال "گورستان ترامپ" خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء درپی اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر ساخت شهرکی به نام «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در بلندی‌های جولان اشغالی، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر واکنش نشان داد.

«شیخ اکرم الکعبی» آورده است: آنچه که "بلندی‌های ترامپ" نامگذاری گردید؛ به اذن خداوند متعال "گورستان ترامپ" خواهد شد و شما با حماقت و غرورتان و حماقتِ  شرورِ بزرگِ آمریکا، در این گور دفن خواهید شد.

در این پیام توئیترى خاطرنشان شده است: در آن زمان که سنگ و درخت، ارتش‌های حق را فرا خواهند خواند؛ هیچ کس از شما حمایت نخواهد کرد و در آتش شرارت‌هایتان خواهید سوخت.

گفتنی است، نتانیاهو روز دوشنبه با برگزاری مراسمی در جولان اشغالی، از ساخت شهرکی به نام "بلندی‌های ترامپ" خبر داد و گفت: این روز تاریخی، برای قدردانی از رئیس جمهور آمریکا است که حاکمیت اسرائیل را بر بلندی‌های جولان به رسمیت شناخت.

نظر شما