معاون پارلمانی رییس جمهور:

۲۲ لایحه دارای اولویت به مجلس اعلام شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۳:۱۱
کد خبر: ۸۶۰۰۲۸
۲۲ لایحه دارای اولویت به مجلس اعلام شد
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: از دستگاه های اجرایی خواستیم لوایح دارای اولویت را اعلام کنند و از مجموع این لوایح با اولویت نخست و دوم، ۲۲ مورد آن تصویب شد که به مجلس شورای اسلامی اعلام کردیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رییس جمهور، لوایح جامع انتخابات، شفافیت و نظام بانکی را ازجمله لوایح اولویت دار عنوان کرد و گفت: با توجه به سال آخر مجلس دهم از مجموع ۶۶ لایحه پیشنهادی دولت، ۲۲ مورد دارای اولویت تعیین و به مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

او گفت:  ۶۶ لایحه دولت در دستور کار مجلس دهم قرار دارد که با توجه به زمان باقی مانده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمایندگان امکان بررسی این لوایح را ندارند.

امیری افزود: از دستگاه های اجرایی خواستیم لوایح دارای اولویت را اعلام کنند و از مجموع این لوایح با اولویت نخست و دوم، ۲۲ مورد آن تصویب شد که به مجلس شورای اسلامی اعلام کردیم.

وی گفت: لوایح دارای اولویت شامل مواردی چون لایحه جامع انتخابات، لایحه شفافیت و لایحه نظام بانکی است که امیدوارم مجلس شورای اسلامی در مدت باقی مانده بتواند این لوایح بویژه شفافیت را در جهت بهبود فضای کسب و کار، ایجاد نشاط سیاسی و اجتماعی، ارتقای سطح معیشت مردم و مبارزه با فساد به مرحله اجرا دربیاید.

نظر شما