مدیرعامل خبرگزار برنا:

عربستان و اسرائیل کارفرما و آمریکا پیمانکار است/ هدفشان تجزیه ایران است/ همه باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنیم

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۵:۲۶:۲۹
کد خبر: ۸۶۰۲۲۵
عربستان و اسرائیل کارفرما و آمریکا پیمانکار است/ هدفشان تجزیه ایران است/ همه باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنیم
مدیرعامل خبرگزاری برنا گفت: هدف دشمنان تجزیه ایران است، آنها از ایران بزرگ و با عظمت می ترسند و برای همین برای تجزیه ایران سرمایه گذاری کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان همدان، سید محمد حسن بلاغی مبین در نشست مدیران و سرپرستان استانی خبرگزاری برنا در شهر همدان با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه همه همکاران در استان ها تلاش برای مشارکت حداکثری مردم است و برای این کار باید همه تلاش خود را به کار بگیریم.

وی افزود: دشمنان ایران امروز در یک جبهه جمع شده اند و تلاش می کنند ایران را متلاشی کنند، در این مسیر سعودی ها و اسرائیل کارفرما هستند و آمریکا پیمانکار، آنها از ایران بزرگ و با عظمت می ترسند و برای همین برای تجزیه ایران سرمایه گذاری کرده اند.

مدیرعامل خبرگزاری برنا تصریح کرد: تیم "بی" از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف فروگذار نیستند ولی با مقاومت فداکارانه و همبستگی مردم و تدابیر مجموعه نظام به این هدف نخواهند رسید.

بلاغی مبین با بیان اینکه آنها برای ناامید کردن مردم همه توان رسانه ای خود را به میدان آورده اند گفت: ما هم باید با همه توانمان مقابل آنها ایستادگی کنیم، پوشش دستاوردهای دولت در کنار بیان هنرمندانه مشکلات به شکلی که موجب سیاه نمایی و ناامیدی و یاس مردم نشود وظیفه سنگینی است که امروز روی دوش همه ما است و باید لحظه ای از این رویکرد غفلت نکنیم.

مدیرعامل برنا با اشاره به برخی سیاه نمایی ها در داخل گفت: عده ای مغرضانه به این سیاه نمایی ها در قالب فیک نیوز و شانتاژ دامن می زنند ولی عده ای نادانسته و براساس منافع جناحی و سیاسی در حال سیاه کردن خدمات دولت هستند، این عده نمی دانند که حسن روحانی و دولت تدبیر و امید آخرین سنگر است و اگر مردم از آن مایوس شوند قطعا به این افراد هم اعتماد نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه دولت روحانی مظلوم ترین پس از انقلاب است افزود: برخی چنان وانمود می کنند که این دولت هیچ دستاوردی نداشته، این درحالیست که امروز به واسطه برجام ایران در جهان نسبت به دشمنانش دست بالاتر را دارد. در تولید بنزین پاک به خودکفایی رسیده، در گندم همچنان خودکفاست، برخلاف دولت های نهم و دهم نفت را برای فروش در اختیار برخی افراد مثل بابک زنجانی قرار نداده، شفافیت که زمانی وهم و خیال بود را جامه عمل پوشانده و چهار سال کشور را با تورم تک رقمی اداره کرده است.

مدیرعامل خبرگزاری برنا تصریح کرد: این اقدامات کلان دولت در کنار چندین و چند دستاورد بزرگ که فرصت پرداختن به آن در این جلسه وجود ندارد متاسفانه در نتیجه بداخلاقی های سیاسی و جناحی گم شده و مردم چندان به تاثیر این اقدامات پی نبرده اند. شما در استان های مختلف وظیفه دارید به تبیین این دستاوردها بپردازید و دستاوردهای دولت را رسانه ای کنید.

سید محمد حسن بلاغی مبین با بیان اینکه خبرگزاری برنا در انتخابات پیش رو مجلس صرفا مردم را به مشارکت حداکثری دعوت می کند تاکید کرد: از ورود به جریان های سیاسی و اجازه دخالت آنها در روند کاری رسانه به شدت جلوگیری کنید و اجازه ندهید رسانه ای که از اموال عمومی اداره می شود در اختیار احزاب و جریانات سیاسی قرار گیرد.

وی با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب رهبری و همچنین دستورات وزیر ورزش و جوانان در این خصوص گفت: به عنوان رسانه جوانان وظیفه داریم در تبیین و پیگیری این بیانیه گام برداریم، به همین دلیل مدیران و سرپرستان استانی خبرگزاری برنا در استان ها اولا موظف هستند با برگزاری نشست هایی با حضور جوانان و صاحب نظران به تبیین این بیانیه و وظیفه تشکل های مختلف، نهادها و سازمان ها در این زمینه بپردازند و ثانیا نسبت به اجرای آن و حضور جوانان در عرصه های تصمیم گیری و اجرایی حساس باشند و پیگیری کنند.

لازم به ذکر است نشست مدیران و سرپرستان استانی خبرگزاری برنا طی روزهای ۲۸ و ۲۹ خرداد ماه در همدان برگزار شد و در پایان این مراسم استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، قم و همدان به عنوان استان های برتر در سه ماهه اول سال انتخاب شدند.

 

نظر شما