عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان:

ترامپ برای اقدام نظامی علیه ایران باید تأیید کنگره را دریافت کند

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۵:۴۱
کد خبر: ۸۶۰۸۳۸
ترامپ برای اقدام نظامی علیه ایران باید تأیید کنگره را دریافت کند
'جاستین اماش' عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به دمکرات‌هایی پیوست که می‌گویند دونالد ترامپ برای اقدام نظامی احتمالی علیه ایران به تایید کنگره نیاز دارد.

به گزارش گروه روی خط رسانههای خبرگزاری برنا؛ به نقل از آسوشیتدپرس، جاستین اماش ضمن استقبال از سخنان دونالد ترامپ که گفته است در آخرین دقایق از حمله تلافی‌جویانه به مواضع ایران منصرف شده است، تاکید کرد رئیس‌جمهور برای اقدام نظامی باید موافقت کنگره را جلب کند.

اماش در این خصوص در توییتر نوشت: «خوشحالم که رئیس جمهور از حمله به ایران منصرف شد، اما هنوز منتظریم که دولت مسأله را با کنگره در میان بگذارد.»

وی افزود: «اقدام نظامی تهاجمی به تایید کنگره نیاز دارد و ما نمی‌توانیم بدون اطلاعات بیشتر شرایط را ارزیابی کنیم. وقتی که حملات آغاز شود، دولت دیگر نمی‌تواند تضمین کند که مسائل از کنترل خارج نشود. ما باید هر آن‌چه می‌توانیم انجام دهیم تا مانع یک جنگ غیرمسئولانه دیگر شویم.»

ساعاتی پیش از آن "نانسی پلوسی" رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نیز تاکید کرده بود ترامپ قبل از اقدام نظامی علیه ایران باید تایید کنگره را بگیرد.

پلوسی در توییتر نوشت: «ما در شرایط به شدت خطرناک و حساسی در رابطه با ایران قرار داریم. باید واکنشی داشته باشیم که منافع آمریکا را تامین کند و پیش ببرد و روشن کنیم که این منافع چیست.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز