اعتراض تجری به نحوه شمارش آرا ریاست کمیسیون اصل نود در مجلس

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۵:۱۰
کد خبر: ۸۶۱۸۶۲
اعتراض تجری به نحوه شمارش آرا ریاست کمیسیون اصل نود در مجلس
فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین نسبت به نحوه شمارش آرا ریاست کمیسیون اصل نود در مجلس اعتراض کرد و گفت: آرا باید دوباره شمارش شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، فرهاد تجری در تذکری در جلسه علنی امروز -دوشنبه- مجلس شورای اسلامی در اعتراض به شمارش آرای ریاست کمیسیون اصل نود مجلس گفت: شاید دوربین ها را نگاه کنید همکاران در جلسه علنی مستحضر هستند علارغم اینکه شما چند بار گفتید گلدان ها و برگه های تعرفه را بیاورند برخی از همکاران رای ها را می گرفتند و خط می زدند.

وی افزود: آرای باطله را نگاه کنید غیر قابل قبول است، ۵۰ رای نوشته شده و خط خورده است، لذا اعتراض به این نحوه رای گیری دارم، بالغ بر ۱۳۰ رای داشتم که با تاخیر به وجود آمده در آوردن گلدان ها دوستان از آن سوءاستفاده کردند.

وی از رییس مجلس خواست از آرای نمایندگان صیانت کند، این صیانت امروز انجام نشد، این خط خوردگی ها را بررسی کنید.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این مشکلی که در رای گیری پیش آمد باید بررسی شود، من نمی گویم کار درستی است کسی که رای خود را می دهد لابد اعتماد دارد این مشکلی است که باید حل شود

وی اظهار داشت: در این زمینه باید از دستگاه های الکترونیک استفاده کنید هم سریع و هم قابل اعتماد است، کمیسیون آیین نامه یک بار دیگر این موضوع را بررسی کند که در رای اعتمادها با دستگاه الکترونیک رای گیری کنیم که این مشکلات پیش نیاید ما فعلاً نمی توانیم کاری کنیم این باید در هیات رییسه مجلس بررسی شود.

**استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را اعلام وصول کنید

نادر قاضی پور در جلسه علنی امروز-دوشنبه-مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۲۲ آئین نامه داخلی مجلس گفت: استیضاح یکی از وزیران را تقدیم هیأت رئیسه مجلس کردیم که در جلسه روز گذشته کمیسیون حاضر نشده و با تماس رئیس کمیسیون نیز در نشست حضور پیدا نکرد.

وی افزود: بر اساس آئین نامه داخلی مجلس، استیضاح وزیر کشاورزی را اعلام وصول کنید، مشکلات عدیده ای وجود دارد، ۱۴ میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی با تصویب مجلس در اختیار دولت قرار گرفته اما گزارشی از آن دریافت نکرده ایم، شاهد افزایش قیمت تمامی اجناس هستیم این ۱۴ میلیارد دلار به جیب چه افرادی و چه رانت خوارانی خواهد رفت.

وی گفت: اجازه دهید بر اساس بعد نظارتی مجلس، استیضاح وزیر جهاد کشاورزی انجام و اعلام وصول شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع استیضاح وزیر پیگیری می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز