آیت‌الله علم الهدی:

امنیت انقلاب در درجه نخست اهمیت است

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۶۴۲۸۶
امنیت انقلاب در درجه نخست اهمیت است
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: علاوه بر حفظ امنیت کشور، سرزمین، جان و مال مردم، حفظ امنیت انقلاب و ارزش ها در درجه نخست اهمیت قرار دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان مرزبانی کشور در مشهد افزود: مرزبانی فقط حفاظت از چند وجب خاک، کوه، دشت و جمعیت خاص در برابر تهاجم نیست بلکه مرزبانی از اقتدار، قدرت و توانمندی نظام و انقلاب است و فرماندهان مرزبانی نقش مهمی در این زمینه دارند.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد با هر توطئه و فتنه ای اقتدار نظام را درهم بشکند اظهار داشت: برای حفظ این اقتدار، مرزبانی اهمیت بسیار دارد و فرماندهان این نیرو در صف مقدم خط دفاعی هستند.

علم الهدی گفت: آمریکا می خواهد هیمنه انقلاب و صلابت نظام و رهبری را از بین ببرد و انقلاب راکد و ایستا بماند و نابود شود زیرا توسعه انقلاب همه منطقه را به عنوان جریان ضد استکباری در می‌آورد.

امام جمعه مشهد افزود: دشمن به دنبال فروپاشی و نابودی نظام است. همچنین شخص رهبری، هدف همه توطئه ها و فتنه هاست لذا اگر رهبری صدمه بخورد به دنبال آن نظام و انقلاب منهدم می شود.

وی اظهار داشت: موقعیت اقتدار ما در دنیا با گذشته متفاوت است و امروز قوی تر و مقتدرتر هستیم.

وی گفت: امروز دشمن با همه قدرت نظامی و استکباری خود تحقیر شده و هیچ نقطه کره زمین نیست که پرچم آمریکا در آن به آتش کشیده نشود، لذا این دشمن برای حفظ سیادت خود با همه قدرت می خواهد انقلاب اسلامی را در هم بکوبد.

آیت الله علم الهدی با اشاره به نقش مرزبانی در مبارزه با مواد مخدر نیز افزود: این مواد ابزار قوی دشمن در بر هم زدن امنیت نسل ما و ارزشهای انقلاب است و در مبارزه با مواد مخدر باید نیمه پر لیوان را ببینیم زیرا اگر دستگاه ها قوی و نیرومند ما در حوزه امنیتی و انتظامی نبود وضعیت اعتیاد بسیار اسفناک می شد.

وی اظهار داشت: آنچه مهم است تهاجم سخت و نرم و نفوذ از طریق مرزها به داخل است که بصیرت، بیداری و هوشیاری فرماندهان در فتنه و جنگ نرم باعث شد دشمن نتواند نفوذ کند.

امنیت مرزهای ایران بی بدیل است

فرمانده مرزبانی ناجا نیز در این دیدار گفت: با وجود همه تهدیدهایی که در اطراف کشور وجود دارد، امنیت و تاثیر گذاری ایران بر دیگر کشورها بی بدیل است.

سردار سرتیپ قاسم رضایی افزود: نقش مرزبانی نیروی انتظامی در برقراری امنیت بارز است و تاکنون فتنه های مختلف در اطراف مرزها مقتدرانه پاسخ داده شده است.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی های خوبی انجام شده و از رهبر معظم انقلاب نیز تاییدیه گرفته ایم و در راستای ارتقای مدیریت در مرزها سازمان و ساختار مرزبانی بزرگ ایجاد می شود.

در این مراسم از ۲ نفر از خانواده شهدای مرزبانی نیروی انتظامی قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز