توجیه عجیب صدا وسیما برای اقدام علیه منافع ملی:

رسانه آمریکایی منتشر کرده بود ما هم پخش کردیم

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۲:۱۸
کد خبر: ۸۶۵۳۳۰
رسانه آمریکایی منتشر کرده بود ما هم پخش کردیم
صدا و سیما در اقدامی عجیب منافع ملی را نشانه گرفت و نحوه دور زدن تحریم ها را با مختصات جغرافیایی و تصاویر هوایی پخش کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، برنامه تلویزیونی "سلام صبح بخیر" که یک برنامه سرگرمی است در اقدامی عجیب و خلاف منافع ملی صبح امروز نحوه ارسال نفت ایران به چین و چگونگی دور زدن تحریم ها را با شفافیت تمام به تصویر کشید.

این آیتم در حالی پخش شد که حتی شهروندان ناآگاه هم می دانند که دور زدن تحریم برای خریداران نفت ایران می تواند تبعات داشته باشد و اصولا مشتریان نفتی باید در شرایط تحریم ناشناس باقی بمانند ولی یک برنامه صبحگاهی که بیشتر بخش آن به کمدی و طنز و سرگرمی می گذرد در اقدامی عجیب هم مشتری نفتی ایران را لو داد و هم چگونگی فروش آن را و نتیجه این اقدام در خوش بینانه ترین حالت پاپس کشیدن برخی دیگر از مشتریان نفت ایران می شود که از ترس مدیران و مجریان صدا وسیما، دیگر سراغ خرید نفت از ایران در دوران تحریم نمی روند.

نکته عجیب اما اینکه روابط عمومی این برنامه در اطلاعیه ای مدعی شده این اطلاعات قبلا توسط فایننشال تایمز منتشر شده و عجیب نیست وقتی این روابط عمومی و مدیران شبکه سه با حداقل مسائل امنیت اقتصادی آشنا نیستند، بدانند این رسانه آمریکایی است و در راستای منافع آمریکا منتشر می شود نه در راستای منافع ایران!

صدا وسیما در چند ماه گذشته برای تخریب زنگنه و وزارت نفت از هیچ کوششی فروگذار نبوده و همه تلاش خود را به کار گرفته تا چهره وزیر نفت را تخریب کند. زنگنه چندی پیش در پاسخ به سوال خبرنگاران گفته بود هیچ آدم عاقلی در این شرایط اطلاعات مربوط به فروش نفت ایران را منتشر نمی کند، حالا به نظر می رسد صدا و سیما از این موضوع مستثنی است. انتشار این آیتم عجیب می تواند تفسیرهای گوناگونی داشته باشد از جمله اینکه مدیران شبکه سه یا منافع ملی را نمی شناسند یا پشت انتشار این فیلم هدفی علیه منافع ملی وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز