امیر صباحی‌فرد:

سلاح‌های سرّی و منحصر بفردی در اختیار داریم

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۹:۰۸:۴۷
کد خبر: ۸۶۵۵۰۹
سلاح‌های سرّی و منحصر بفردی در اختیار داریم
فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: علاوه بر سلاح‌های پدافندی که در اختیار داریم، دارای سلاح‌های سرّی منحصر بفرد ملت ایران نیز هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه خبر خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» در همایش تبیین بیانیه گام دوم که صبح امروز چهارشنبه ۱۲ تیر در نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد، با بیان اینکه امروز - ۱۲ تیر - روز حقوق بشر آمریکایی است، گفت: ننگ و نفرین بر حقوق بشر آمریکایی که ملت‌های مظلوم جهان را به سلطه می‌کشد.

وی افزود: آمریکا و ایادی‌اش در منطقه بدانند که دیگر قدرت رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را ندارند، زیرا ما علاوه بر سلاح‌های پدافندی که در اختیار داریم، دارای سلاح‌های سرّی منحصر بفرد ملت ایران نیز هستیم. سلاحی که تا این لحظه کشور ما را نفوذناپذیر و اشغال‌ناپذیر کرده است، فرهنگ الهی ایثار، شهادت، وحدت ملی و ولایت‌مداری است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: دشمن امروز با فشار همه جانبه و حضور نظامی در منطقه خلیج فارس رجزخوانی می‌کند و به خیال خود ملت ما را مرعوب قدرت پوشالی خود می‌کند. دشمن از یک طرف بر طبل جنگ می‌کوبد و از یک طرف پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط ارائه می‌دهد و از سوی دیگر بر وسعت تحریم‌های خود می‌افزاید. همه این موارد، بی‌اساس بودن ادعا‌های دشمنان ما را اثبات می‌کند.

امیر صباحی‌فرد تاکید کرد: اگر دشمن امروز در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز متوقف شده است به دلیل مولفه‌های قدرت بازدارندگی ماست. اگر دشمن احساس کند ما در زمینه نظامی ضعف داریم بلاشک به ما حمله می‌کند لیکن خوب می‌داند آمادگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران قابل آزمودن نیست و اولین اشتباه او آخرین اشتباهش خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز