عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران:

کارگزاران علاقه‌مند به نقش آفرینی آقای ناطق‌نوری در عرصه سیاسی کشور است/ قرار است به زودی به دیدار آقای ناطق‌نوری بروم

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۵:۴۱:۰۳
کد خبر: ۸۶۷۸۴۹
کارگزاران علاقه‌مند به نقش آفرینی آقای ناطق‌نوری در عرصه سیاسی کشور است/ قرار است به زودی به دیدار آقای ناطق‌نوری بروم
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: کارگزاران علاقه مند به نقش آفرینی آقای ناطق نوری در عرصه سیاسی کشور است.

«یدالله طاهرنژاد»، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره گرایش مثبت اصلاح‌طلبان نسبت به آقای ناطق نوری و اینکه آیا با وی جلساتی داشتهند یا خیر، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: اخیرا جلسه ای با آقای ناطق نوری نداشتیم و گفتگویی در مورد موضوعات روز سیاسی کشور نکردیم اما در گذشته نه چندان دور، بنده احساس نکردم ایشان علاقه‌مند به حضور در عرصه انتخابات در هیچ سطحی باشند. لذا این بحث‌هایی که در جراید می شود به نظر می رسد به نوعی گمانه زنی باشد و ربطی به موضع آقای ناطق نوری ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: در عین حال بنده قرار است که به زودی به دیدار آقای ناطق نوری بروم و به صورت مستقیم در جریان دیدگاه های وی قرار بگیرم.

طاهرنژاد درباره عدم موضعگیری آقای ناطق نوری به صورت علنی برای حضور یا عدم حضور در عرصه انتخابات و سیاست بیان کرد: شاید در بعضی موارد، سکوت مناسب تر از فریاد باشد و این موضوع را نمی توان حمل بر صحت کرد و این گونه تلقی کرد که ماموریتی از جانب آقای ناطق نوری به افرادی داده شده است که این بحث ها را مطرح کنند. بنابراین با توجه به شناختی که بنده از آقای ناطق نوری دارم، ایشان به عنوان یکی از پیشکسوتان عرصه انقلاب و از مبارزین قبل از انقلاب و همچنین از سیاستمداران سابق هستند که نسبت به دیگر سیاستمداران، شفاف تر بوده اند و کمتر دیده شده است که وی با موضوعات، به صورت پیچیده برخورد کنند. به همین دلیل بنده علاقه مند شدم که با آقای ناطق نوری دیداری داشته باشم تا ببینم آخرین نقطه نظرات وی در ارتباط با مسائل  کشور چیست.

وی ادامه داد: البته آقای ناطق نوری به عنوان فردی که در شکل گیری انقلاب و پیروزی آن موثر و دخیل بوده است، همواره دغدغه کشور را دارد. بنابراین تمایل دارد به اعتلای کشور و نظام بپردازد. دراین باره مطالعه می‌کند، اطلاعات وی بروز است و همچنین نسبت به تحولات کشور حساس است اما اینکه  ایشان علاقه مند به بازگشت به عرصه سیاست باشد بنده به طور شخصی این استنباط را ندارم.

این عضو شورای مرکزی کارگزاران در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار شخصی در راستای دعوت از ناطق‌نوری برای جلسه با کارگزاران است یا خیر؟ عنوان کرد: بنده شخصا به دلیل ارادت شخصی تمایل دارم ابتدا با ایشان گفتگویی داشته باشم اما کارگزاران در گذشته، آقای ناطق نوری را به عنوان مفصل وحدت ملی و دو جناح عمده سیاسی کشور مطرح کرده است. بنابراین علاقه مند به نقش آفرینی آقای ناطق نوری  در عرصه سیاسی کشور است. لذا ممکن است این علایق در جایی خود را نشان دهد و ممکن است کارگزاران نیز بی‌میل نباشد در این باره به بررسی بپردازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز