وقتی کانال حامیان دولت قبل خبر جعل می کند؛

ماجرای دیدار مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری مازندران با احمدی‌نژاد چه بود؟

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۲:۰۴
کد خبر: ۸۷۰۳۷۹
ماجرای دیدار مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری مازندران با احمدی‌نژاد چه بود؟
حضور مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری مازندران در فرودگاه ساری و دیدارش با احمدی‌نژاد جنجالی شد و عده زیادی با این تصور که وی به استقبال محمود احمدی‌نژاد رفته در فضای مجازی اعتراض کردند اما ماجرای این حضور و دیدار چه بود؟

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ سفر احمدی‌نژاد به مازندران و پیش‌بینی سخنرانی او در روستای رودبست بابلسر در چند روز گذشته با اعتراض گسترده مردم این استان مواجه شد، به‌همین دلیل نه تنها شورای تامین این استان با سخنرانی رئیس دولت‌های نهم و دهم مخالفت کرد بلکه امام جمعه بابلسر نیز از احمدی‌نژاد خواست به این استان سفر نکند.

احمدی‌نژاد اما بی‌توجه به تصمیم شورای تامین که یک نهاد قانونی و تصمیماتش لازم‌الاجراست صبح امروز راهی مازندران شد. مهدی محمدی، مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استاندار مازندران، هم برای ابلاغ دستور شورای تامین و درخواست از احمدی‌نژاد برای خودداری از التهاب آفرینی راهی فرودگاه ساری شد تا از نزدیک با وی صحبت و موضوع لغو سخنرانی را به وی ابلاغ کند. این دیدار چند دقیقه‌ای فورا توسط حامیان احمدی‌نژاد خبری شد و با انتشار تصویری مدعی شدند مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری به استقبال احمدی‌نژاد رفته است. آنها تلاش کردند با انتشار این عکس به اقدام غیرقانونی رئیس دولت های نهم و دهم شکل قانونی دهند که البته موثر نیفتاد و تا این لحظه سخنرانی احمدی‌نژاد در رودبست منتفی است.

لازم به ذکر است بر اساس گزارش خبرنگار برنا از رودبست حدود 60 نفر از حامیان احمدی‌نژاد که از شهرهای مختلف به رودبست سفر کرده اند برای او مراسم استقبال تشکیل داده‌اند. این تعداد را  البته می‌شود از عکس‌هایی هم که کانال حامی احمدی‌نژاد منتشر کرده است متوجه شد.

احمدی نژاد در رودبست

 

نظر شما