آقاتهرانی تاکید کرد؛

وحدت جریان‌های انقلابی برای انتخابات مجلس آینده

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۱۴:۲۹
کد خبر: ۸۷۰۹۲۷
وحدت جریان‌های انقلابی برای انتخابات مجلس آینده
دبیرکل جبهه پایداری گفت: ان شاء الله بتوانیم بر اساس شاخص‌ها در این مقطع با رویکرد و نگاه تعامل و همگرایی حداکثری و وحدت حول نظام ارزشی و انقلابی، سازمان و ساختار انتخابات اصولی و مردم‌سالار را شکل دهیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «مرتضی آقاتهرانی» روز یکشنبه در دیدار با جمعی از نخبگان سیاسی و دانشگاهی در خصوص برنامه انتخاباتی این جبهه و مدل هم‌افزایی و وحدت جریان‌های انقلابی برای انتخابات مجلس آینده تاکید و اظهار داشت: در شورای مرکزی جبهه پایداری قرار گذاشتیم با دیگر جریان‌های انقلابی هم جلساتی بگذاریم و این مدل را مطرح و تبیین کنیم و با دریافت و کاربست نظرات و مشورت‌های آنها، ان شاء الله بتوانیم بر اساس شاخص‌ها در این مقطع با رویکرد و نگاه تعامل و همگرایی حداکثری و وحدت حول نظام ارزشی و انقلابی، سازمان و ساختار انتخابات اصولی و مردم‌سالار را شکل دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این مدل نتایج و اهداف مشخصی را در جهت حاکمیت گفتمان ارزشی انقلاب در مجلس و جامعه دارد که ان شاء الله در خروجی این مدل سه محور اصلی و راهبردی ملاک عمل و گفت وگوها خواهد بود.

به گزارش جبهه پایداری انقلاب اسلامی، آقاتهرانی در تشریح سه محور اصلی افزود: یک راهبرد همسو سازی جریانی و محتوایی و گفتمانی در رسانه‌ها و گفتگو با مردم است؛ دومین اقدام تهیه لیست انتخاباتی انقلابی و کارآمد در سطح استان‌ها و تهران می‌باشد و سوم تمرکز راهبردی و پاسخ روشن و دقیق به مسائل و مشکلات اساسی مردم خواهد بود.

دبیرکل جبهه پایداری در پایان خطاب به حاضران گفت: امیدواریم با تجربه‌ای که در طول چند سال گذشته داشتیم و آینده روشنی که در طلیعه گام دوم انقلاب مقام عظمای ولایت ترسیم فرمودند، مردم عزیز مجلسی را رقم بزنند که با اقتدار بتواند از هویت دینی و منافع ملی جمهوری اسلامی و دستاوردهای مهم این ملت عزیز پاسداری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز