در ادامه لفاظی های مقامات آمریکایی علیه ایران؛

هوک: با ظریف دیدار نخواهیم کرد!

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۶:۱۶
کد خبر: ۸۷۱۷۰۲
هوک: با ظریف دیدار نخواهیم کرد!
نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا درامور ایران گفت: اعضای دولت ترامپ با «محمد جواد ظریف» در نیویورک دیدار نخواهند کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «برایان هوک» نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران و رئیس «گروه اقدام ایران» در وزارت امور خارجه ایالات متحده در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» به توضیح چرایی صدور روادید سفر برای وزیر خارجه ایران پرداخت و همچنین اعلام کرد که هیچ کسی در دولت «دونالد ترامپ» در جریان اقامت محمد جواد ظریف در نیویورک مقر سازمان ملل با او دیدار نخواهد کرد.

مجری فاکس نیوز در این مصاحبه از نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران و رئیس «گروه اقدام ایران» در وزارت امور خارجه ایالات متحده سوال کرد: «ما چرا باید به ظریف برای حضور در کشورمان اجازه می‌دادیم؟»

هوک جواب داد: «به خاطر اینکه ما به عنوان کشور میزبان سازمان ملل تعهداتی داریم که به دیپلمات‌ها اجازه بدهیم اقدامات مرتبط با سازمان ملل را انجام دهند در نتیجه ما به این تعهدات سازمانی که داریم، احترام می‌گذاریم اما این به معنای این نیست ما اجازه رفت و آمد آزاد دیپلمات‌های ایرانی را در شهر نیویورک بدهیم».

مجری این شبکه آمریکایی سوال کرد که دولت آمریکا چطور مانع از پرسه‌زنی دیپلمات‌های ایرانی در نیویورک و جاهای دیگر آمریکا می‌شود؟

هوک جواب داد: «ما تا حد زیادی در حال کار با (نیروهای پلیس) امنیت دیپلماتیکمان هستیم البته ما پروتکل‌های ضروری برای اطمینان یافتن از اینکه آنها در درون محوطه مجاز باقی بمانند را هم داریم».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز