سکوت کریمی قدوسی درباره تابعیت غیر ایرانی‌/ سکوت لاریجانی در مجلس

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۳:۱۲
کد خبر: ۸۷۴۲۹۰
سکوت کریمی قدوسی درباره تابعیت غیر ایرانی‌/ سکوت لاریجانی در مجلس
«جلیل رحیمی جهان آبادی» نماینده مردم تایباد، و کریمی قدوسی نماینده اصولگرای مشهد اظهارات تندی را متوجه یکدیگر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته، روز پرکاری برای نمایندگان بود. نماینده مردم تایباد در جریان تذکری انتقادات تندی  را متوجه جواد کریمی قدوسی که در صحن حضور نداشت، مطرح کرد.

«جلیل رحیمی جهان آبادی»، خطاب به «جواد کریمی قدوسی» با بیان تابعیت غیر ایرانی داشتن این نماینده گفت: آقای کریمی قدوسی، طالبان یک قیف داشت که به ریش مردان می‌گرفت تا ببیند اندازه ریش آنها استاندارد است یا خیر و اگر ریش با آن قیف استاندارد نبود، مردم را کتک می‌زد. شما چه کاره مملکت هستید که به وزیر، به رئیس جمهور و حالا به نماینده مردم در مجلس می‌تازید و بنده را غیرانقلابی خطاب می کنید؟

او در ادامه بیان کرد: آقای کریمی قدوسی چه کسی به شما اجازه داد در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عضویت پیدا کنید؟ چه کسی به شما اجازه داد به تمام ارکان نظام و به مردم بتازید؟ آقای کریمی قدوسی، چند روز سابقه حضور در جبهه دارید و در چند عملیات شرکت کردید؟ از کجا درجه سرداری آورده‌اید؟

کریمی قدوسی نماینده جبهه پایداری امروز در پاسخ به اظهارات رحیمی جهان آبادی گفت: آقای رحیمی اصلاً در کلاس کار بنده نیست. آقای رحیمی! آنچه که شما درباره من فرمودید، حدیث نفس خود شماست و شما چنین ویژگی‌هایی دارید. بنده هیچ ادعایی در مورد سوابق حضور در دفاع‌مقدس ندارم. از کسی هم مُزدی طلب نکرده‌ام.

کریمی قدوسی بیان کرد: به آقای رحیمی وعده داده‌اند که اگر شما رد صلاحیت شدید، ما شما را در آینده به عنوان سفیر ایران در کابل منصوب می‌کنیم. به او با اطمینان عرض می‌کنم که «شما نه گندم کابل را خواهید خورد و نه عدسی مجلس یازدهم را».

نکته حائز اهمیت در این جدال این است که کریمی قدوسی در این بگو مگو و در واکنش به اظهارات نماینده مردم تایباد، افغانی بودن خود را نه رد و نه تایید کرد.

گفتنی است، این اظهارت کریمی قدوسی در صحن علنی مجلس با سکوت علی لاریجانی و رحیمی جهان ابادی همراه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز