جمعی از فعالان روابط عمومی با لاریجانی دیدار کردند

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۳:۵۱
کد خبر: ۸۷۵۲۴۹
جمعی از فعالان روابط عمومی با لاریجانی دیدار کردند
رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس گفت: جمعی از فعالان روابط عمومی با رئیس قوه مقننه دیدار کردند که طی آن اهمیت جایگاه روابط عمومی و پر استرس بودن این حرفه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «زهرا سعیدی مبارکه»، رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس، امروز با اشاره به اینکه در هیچ مقطعی از تاریخ کشورمان، این قدر به روابط عمومی‌ها نیاز نبوده است، اظهار داشت: باید با کمک متخصصان و شاغلان روابط عمومی از ترک برداشتن دیوار اعتماد ملی به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی سرمایه اجتماعی جلوگیری کنیم و توجه جدی و عملیاتی به این موضوع بسیار ضروری است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمعی از فعالان روابط عمومی با علی لاریجانی رئیس قوه مقننه دیدار کردند که طی آن اهمیت جایگاه روابط عمومی ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این دیدار، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص به رسمیت شناختن سختی کار روابط عمومی‌ها و روند تنزل جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی مطالبی عنوان کرد.

مهدی باقریان معتقد است که فکر می‌کنم فراکسیون رسانه و روابط عمومی مجلس، با رایزنی و امکانات مختلفی که در اختیار دارد می‌تواند جلوی این بی‌نظمی ساختاری و اسمی را بگیرد و روند تنزل جایگاه روابط عمومی را متوقف کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیرعباس تقی پور مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اهمیت روزافزون روابط عمومی الکترونیک و رسانه‌های جدید، گفت که یکی از راه‌های اعتلاء و کارآمد کردن روابط عمومی‌ها در ایران، دیجیتال کردن فعالیت‌ها و فرآیندها است.

رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس تصریح کرد: هادی کمرئی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی نیز در این دیدار با تاکید بر سختی کار و استرس‌زا بودن حرفه و شغل روابط عمومی، معتقد است که  در سال‌های 2018 و 2019، روابط عمومی در بین 10 شغل اول پراسترس جهان قرار داشت. این موضوع نشان می‌دهد شاغلان روابط عمومی در همه شرایط در خدمت سازمان هستند و همین امر، فشار کار در روابط عمومی‌ها را چندبرابر می‌کند.

وی عنوان کرد: سعید معادی مدیر کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون در تکمیل این مطالب گفت که شواهد و قراین نشان می‌دهد شاغلان روابط عمومی بواسطه ضرب الاجل‌های مختلف، زیر فشار کار کردن و عمل سریع در معرض آسیب‌های جدی جسمی و روانی قرار دارند.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در ادامه این دیدار که با حضور ابوالقاسم حکیمیان عضو اسبق هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران، ناصر رزاق منش فعال روابط عمومی و قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه برگزار شد مقرر شد که در خصوص برخی مشکلات مطرح شده و در راستای توسعه روابط عمومی در ایران، طرح‌هایی تهیه و در اختیار فراکسیون رسانه و روابط عمومی مجلس قرار گیرد. همچنین علی لاریجانی در این دیدار، ضمن تبادل نظر با فعالان روابط عمومی، بر اهمیت آموزش در روابط عمومی تاکید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز