سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد:

محکومیت تحریم های آمریکا علیه شرکت چینی وارد کننده نفت ایران

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۵:۵۰
کد خبر: ۸۷۵۳۰۹
محکومیت تحریم های آمریکا علیه شرکت چینی وارد کننده نفت ایران
سخنگوی وزارت امور خارجه چین، تحریم‌‌های آمریکا علیه شرکت «جوهای جن‌رونگ» چین و مدیر آن، به خاطر نقض محدودیت‌ها علیه صنعت نفت ایران را محکوم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از رویترز ،« هوآ چون‌ئینگ»، سخنگوی وزارت خارجه چین، تحریم‌‌های آمریکا علیه شرکت «جوهای جن‌رونگ» چین و مدیر آن، به خاطر نقض محدودیت‌ها علیه صنعت نفت ایران را محکوم کرد.

هوآ چون‌ئینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین، می‌گوید دولت این کشور «شدیدا مخالف» تحریم‌های اعمال‌شده است و «بارها تاکید کرده که همکاری‌های معمول در زمینه انرژی بین ایران و جامعه بین‌المللی، از جمله چین، بر پایه معیارها و شاخص‌های بین‌المللی، قانونی و مشروع است».

هوآ می‌گوید چین «محکم و استوار از حقوق قانونی و منافع خود در زمینه داد و ستد دفاع کرده و حق اقدام متقابل را برای خود محفوظ می‌دارد».

وی در بخشی دیگر از کنفرانس مطبوعاتی دوم مرداد ماه خود، به‌مانند موضع‌گیری‌های گذشته پکن، کارزار «فشارهای حداکثری» آمریکا علیه تهران را «ریشه تنش‌های جاری بر سر برنامه اتمی ایران» دانسته‌است.

هوآ چون‌ئینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین، در جریان کنفرانس خبری روز چهارشنبه تاکید کرد پکن خواستار حل مسالمت‌آمیز تنش‌ها است و ابراز امیدواری کرد تلاش‌های تازه فرانسه برای کاستن از کشمکش‌ها فرجامی پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز