رئیس کل بانک مرکزی:

تعیین تکلیف افرادی که کمتر از ۲ میلیارد تومان بدهی دارند

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۷:۱۷
کد خبر: ۸۷۵۵۹۹
تعیین تکلیف افرادی که کمتر از ۲ میلیارد تومان بدهی دارند
رئیس کل بانک مرکزی درباره مصوبه دیروز مجلس برای تسویه سود و بدهی تسهیلات بانکی اظهار کرد:‌ این مصوبه با هماهنگی بانک مرکزی و کمیسیون اقتصادی مجلس بوده که نظرات بانک مرکزی نیز در آن تامین شده است؛ براساس این مصوبه برای کسانی که کمتر از ۲ میلیارد تومان بدهی دارند، تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «عبدالناصر همتی»، رئیس کل بانک مرکزی، در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: هفت تا هشت بدهکار دانه درشت بانکی دارای چند هزار میلیارد تومان بدهی هستند که گزارشی درباره این افراد برای طرح در جلسه هفته آینده کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی تهیه شود.

رئیس کل بانک مرکزی درباره مصوبه دیروز مجلس برای تسویه سود و بدهی تسهیلات بانکی اظهار کرد:‌ این مصوبه با هماهنگی بانک مرکزی و کمیسیون اقتصادی مجلس بوده که نظرات بانک مرکزی نیز در آن تامین شده است.

وی افزود: براساس این مصوبه برای کسانی که کمتر از ۲ میلیارد تومان بدهی دارند، تعیین تکلیف می شود، اما بحث بدهکاران عمده و بزرگ بانکی متفاوت دارد.

او بیان کرد: هفت تا هشت دانه درشت هستند که موضوع آنها در کمیته فرادستگاهی بانک مرکزی در حال بررسی است و رقم بدهی آنها به چند هزار میلیارد تومان می رسد.

رئیس بانک مرکزی بیان کرد: اکنون به سوی ثبات اقتصادی می رویم. آرامشی که اکنون در جامعه وجود دارد، ناشی از این موضوع است. امیدواریم با تمهیداتی که پیش بینی شده این روند را ادامه دهیم.

همتی در پایان گفت: ارز اکنون در وضعیت باثباتی قرار دارد که امیدواریم این روند ادامه یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز