پایگاه خبری المسیره یمن:

پهپاد یمنی آشیانه جنگنده های سعودی را هدف قرار داد

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۸:۰۵
کد خبر: ۸۷۵۹۱۱
پهپاد یمنی آشیانه جنگنده های سعودی را هدف قرار داد
پایگاه خبری المسیره یمن روز پنجشنبه گزارش داد پهپاد ارتش یمن آشیانه جنگنده های سعودی را در پایگاه هوایی ملک خالد در منطقه خمیس مشیط هدف قرار داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: انبارهای مهمات و تجهیزات نظامی نیروهای سعودی در این پایگاه هوایی نیز از دیگر اهداف پهپاد یمنی بود.
وی همچنین هشدار داد که در صورت ادامه تجاوز سعودی به یمن، ساعات آینده این حملات با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.
پهپاد های یمنی طی روزهای گذشته اهداف حساس و مهمی را در پایگاه هوایی ملک خالد و نیز فرودگاه های جیزان، نجران و أبها هدف قرار داده اند.
حملات دقیق پهپادهای یمنی به مراکز نظامی و فرودگاه‌های عربستان به کابوسی برای دولت ریاض تبدیل شده و تاکنون نتوانسته مانع این حملات شود.

عربستان از فروردین سال ۱۳۹۴ به همراه امارات متحده عربی و برخی دیگر از کشورهای منطقه جنگی ویرانگر را علیه مردم یمن آغاز کرده که تاکنون هزاران کشته و میلیون ها آواره برجا گذاشته است.

جنگ یمن ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با حمله ائتلاف نظامی سعودی و حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و فرانسه آغاز شد.
این تجاوز نظامی تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار یمنی از جمله ۸۵ هزار کودک به کام مرگ کشانده است.
همچنین این جنگ میلیون‌ها یمنی را با بحران شدید گرسنگی و قحطی روبه رو کرده است، به گونه ای که سازمان ملل متحد در گزارشی، قحطی در این کشور را بزرگ ترین فاجعه انسانی نامید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز