رئیس سازمان برنامه و بودجه:

تکمیل پروژه قطار حومه ای ورامین ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۹:۱۰:۰۴
کد خبر: ۸۷۸۵۹۵
تکمیل پروژه قطار حومه ای ورامین ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت : برای کامل شدن پروژه قطار حومه ای تهران – قرچک- ورامین – پیشوا به ۲۷۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمدباقر نوبخت»، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روز سه شنبه در حاشیه سفر به دشت ورامین در جمع خبرنگاران گفت: برای کامل شدن پروژه قطار حومه ای تهران به دشت ورامین به ۲۷۰ میلیارد تومان نیاز است تا این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی گفت: عبور و مرور ریلی یکی از مهمترین اولویت های دولت بر اساس سیاست های اقتصادی مقاومتی است و حقی است که مردم این دیار از آن برخوردارند و تلاش می شود تا بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید در توسعه حمل و نقل ریلی، این امر در جنوب شرق تهران انجام شود.

وی تصریح کرد: دولت مصمم است تا بر اساس قولی که به مردم این دیار داده، ۲۷۰ میلیارد تومان مورد نیاز ۴ خطه شده قطار حومه ای دشت ورامین را تأمین کند تا مردم این بخش از استان تهران، عبور و مرور سریع تر و ایمن تری را داشته باشند.

نوبخت گفت: در طول مسیر حرکت از تهران به دشت ورامین، تمامی ایستگاه هایی که برای قطار حومه ای در نظر گرفته شده مورد بازدید قرار گرفت تا با تکمیل آن، رضایت مردم جلب و از رنج تردد آن ها به تهران کاسته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز