یک روزنامه لبنانی:

تحریم ظریف مقوم وحدت گروه‌های مختلف ایران است

۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۶:۵۲
کد خبر: ۸۷۹۲۸۷
تحریم ظریف مقوم وحدت گروه‌های مختلف ایران است
یک روزنامه لبنانی در تحلیل تحریم آمریکا علیه محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، نوشت: این اقدام وحدت گروه های مختلف ایران را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یک روزنامه لبنانی با اشاره به تحریم آمریکا علیه محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، نوشت: این اقدام وحدت گروه های مختلف ایران را بیشتر خواهد کرد.

روزنامه الاخبار در شماره روز پنجشنبه خود در مطلبی باعنوان «واشنگتن فشارهای خود را شدت می بخشد» درباره تحریم ظریف نوشت: این تحریم ها گام جدید واشنگتن درچارچوب اعمال فشار سیاسی حداکثری بر ایران است حال آنکه گفت وگو با تهران را خواستار است.تحریم ظریف تاکید ایران را مبنی بر اینکه گفتگو تحت فشار به معنی تسلیم است،  قوت می بخشد.

این تصمیم آمریکا تلاش های دیپلماتیک را سخت می کند و نیروها و گروه های ایرانی با رویکردهای مختلف را بیش از پیش متحد می سازد، علاوه بر این، تحریم وزیر خارجه ایران درک و برداشت این کشور از اینکه درخواست گفت وگو تحت فشار به معنی تسلیم است، قوت می بخشد.

الاخبار ادامه داد: از سوی دیگر تحریم ظریف در حالی است که روزنامه واشنگتن پست فاش کرد، دولت ترامپ این هفته از تمدید معافیت پنج برنامه هسته ای ایران از تحریم ها خبر خواهد داد به گونه ای که شامل شرکت های روسی، چینی و اروپایی نشود.

وزیر امور خارجه ایران در واکنش به تحریم خود ازسوی دولت آمریکا، گفت: متشکرم که مرا تهدید بزرگی برای پیاده کردن اهداف و برنامههای تان قلمداد می کنید.

دولت آمریکا روز چهارشنبه ظریف را در فهرست تحریم ها قرار داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز