امام جمعه موقت تهران:

فساد سیستمی در نظام وجود ندارد/ تحریم ظریف برای دستگاه دیپلماسی باعث افتخار است

۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۰:۵۲
کد خبر: ۸۷۹۶۵۸
فساد سیستمی در نظام وجود ندارد/ تحریم ظریف برای دستگاه دیپلماسی باعث افتخار است
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه فساد سیستمی در نظام وجود ندارد، گفت: مسئله فساد سیستمی امری است که دشمن با تبلیغات گسترده به جامعه ما القا می کند در صورتی که بدنه نظام فسادستیز است، اما مصادیق فساد را در جامعه مشاهده می‌کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حجت الاسلام حاج علی اکبری»، امام جمعه موقت تهران، گفت: مبارزه با فساد به ویژه فساد اقتصادی گام مهمی در راستی عدالت علوی و از آرمان های انقلاب بوده و خواهد بود و امروز به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است. 

وی افزود: اگر به بیانیه هشت ماده ای رهبری در مسئله اقتصادی توجه کامل و درستی شده بود؛ امروز شاهد وضعیت بهتری بودیم. 

امام جمعه موقت تهران گفت: به طور ویژه‌ای شاهد اثر نان حرام در رابطه با فساد اقتصادی و آثار فرهنگی و اجتماعی هستیم.

حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: رهبری معظم گا‌ها فساد اقتصادی را به سم مهلک؛ شجره الخبیثه و مسئله‌ای خطرناک برشمرده اند که اهمیت مسئله مبارزه با فساد را دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: مسئله فساد سیستمی امری است که دشمن با تبلیغات گسترده به جامعه ما القا می‌کند در حالی که بدنه نظام فسادستیز است، اما مصادیق فساد را در جامعه مشاهده می‌کنیم. همچنین اگر سامانه‌های هوشمند در مراکز مختلف مستقر شوند می‌توان مقابله با فساد را تسریع کرد.

حاج علی اکبری با بیان اینکه فساد سیستمی در نظام وجود ندارد، گفت: مسئله فساد سیستمی امری است که دشمن با تبلیغات گسترده به جامعه ما القا می کند در صورتی که بدنه نظام فسادستیز است، اما مصادیق فساد را در جامعه مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه تهران تاکید کرد اگر سامانه‌های هوشمند در مراکز مختلف مستقر بشود می‌توان مقابله با فساد را تسریع کرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تحریم ظریف از سوی آمریکا، افزود: این رفتار نشان از سقوط و افول دیپلماسی و فشار واشنگتن دارد و گرنه تحریم آمریکا برای وزیر امور خارجه و دستگاه دیپلماسی باعث افتخار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز