در دیدار سخنگوی نُجَباء؛

دبیر مجمع تشخیص مصلحت: امریکا باید از منطقه اخراج شود/ اتحاد بی‌سابقه در محور مقاومت

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۹:۴۸
کد خبر: ۸۸۰۷۸۸
دبیر مجمع تشخیص مصلحت: امریکا باید از منطقه اخراج شود/ اتحاد بی‌سابقه در محور مقاومت
محسن رضایی در دیدار مهندس الشِمَّری با تأکید بر اینکه منطقه فقط با خروج امریکا به آرامش می‌رسد، پیوند کشورهای ایران، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن را بی‌سابقه توصیف کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء، امریکا را عامل تمام بدبختی‌ها در منطقه از جمله تفرقه، جنایات اسرائیل در حق فلسطینیان و حمله ائتلاف سعودی به یمن خواند و گفت: امریکا ام‌الفساد منطقه است. ایران، عراق و دیگر کشورهای منطقه به سعادت نمی‌رسند مگر اینکه امریکا از منطقه خارج شود. به همین دلیل ما در پی اخراج نیروهای امریکایی از منطقه هستیم.

«محسن رضایی» ادامه داد: ما به‌دنبال جنگ نیستیم، ولی از خودمان دفاع می‌کنیم و دستمان پر است. پیشرفته‌ترین پهپاد امریکایی را ساقط و نفتکش انگلیسی را توقیف کردیم. این اقدامات موجب تقویت روحیه مسلمانان شد.

وی با تأکید بر اینکه امریکا و انگلیس از طریق ایجاد داعش خواهان تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی، خدشه‌دار نمودن چهره اسلام و افزایش اختلافات بین کشورهای اسلامی بودند، تصریح کرد: اما ملت عراق با هدایت مرجعیت و یاری دوستان خود توانست داعش را شکست دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیوند کشورهای ایران، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن را بی‌سابقه توصیف کرد و افزود: چنین اتحادی در تاریخ سابقه ندارد. باید به این اتحاد ادامه بدهیم و مقاومت کنیم و به تقویت صنایع‌مان بپردازیم. باید همکاری‌های بیشتری در زمینه اقتصاد بین ایران و عراق صورت بگیرد. ظرفیت همکاری میان دو کشور بسیار زیاد است و باید موانع پیش رو را برداریم.

سرلشکر رضایی در انتهای این دیدار خطاب به مهندس «نصر الشِمّری» از فعالیت‌های جنبش نُجَباء قدردانی کرد و گفت: امیدواریم به این مجاهدت‌ها در عراق ادامه بدهید.

نظر شما