اوضاع اسرائیل بحرانی شد/ پسر نتانیاهو از احتمال کودتا خبر داد

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۱:۳۵:۱۴
کد خبر: ۸۸۰۸۲۴
اوضاع اسرائیل بحرانی شد/ پسر نتانیاهو از احتمال کودتا خبر داد
«یائیر نتانیاهو» فرزند "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی رئیس پارلمان (کنست) و وزیر جنگ پیشین این رژیم را متهم به برنامه ریزی برای کودتا علیه پدرش کرد.

یه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری عرب ۴۸، یائیر نتانیاهو در توئیتی از برنامه ریزی «یولی ادلشتین» رئیس کنست و از اعضای برجسته حزب لیکود به همراه «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» و وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی برای کودتا علیه پدرش خبر داد.

براساس این گزارش، پسر نتانیاهو دقایقی پس از انتشار اظهارات خود، این توئیت را حذف کرد.

یائیر نتانیاهو به مصاحبه لیبرمن با ‌شبکه اول رژیم صهیونیستی اشاره کرد که در آن وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی گفته بود که در صورتی که بنیامین نتانیاهو موافق تشکیل کابینه وحدت با حضور «بنی گانتس» نباشد، وی از حزب لیکود خواهد خواست تا نامزد دیگری را برای نخست وزیری معرفی کند.

لیبرمن در ادامه گفته بود که ادلشتین می تواند گزینه ای برای پست نخست وزیری باشد.

هرچند که ۴۰ عضو کنست از حزب لیکود در واکنش به اظهارات لیبرمن تاکید کردند که بنیامین نتانیاهو تنها گزینه این حزب برای پست نخست وزیری است.

حزب لیکود در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در ۲۰ فروردین سال جاری با کسب ۳۶ رای اکثریت کرسی ها را در میان احزاب دیگر این رژیم به دست آورد اما موفق به تشکیل کابینه ائتلافی نشد و  نمایندگان پارلمان با ۶۶ رای به انحلال مجدد کنست رای دادند تا انتخابات مجدد در ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز