ولایتی به مناسب روز خبرنگار:

از تلاش‌های خستگی ناپذیر فعالان عرصه خبر تشکر می‌کنم

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۹:۱۹
کد خبر: ۸۸۱۹۹۹
از تلاش‌های خستگی ناپذیر فعالان عرصه خبر تشکر می‌کنم
علی اکبر ولایتی طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار نوشت: روز خبرنگار بی تردید نمادی است از تلاش‌های ارزنده و خستگی ناپذیر فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی که در جهت آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی گام بر می‌دارند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی اکبر ولایتی»، رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز مهم اظهار کرد: روز خبرنگار بی تردید نمادی است از تلاش‌های ارزنده و خستگی ناپذیر فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی که در جهت آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی گام بر می‌دارند.

متن پیام ولایتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه به مناسبت شهادت محمود صارمی، روز مهم و ماندگاری در تقویم مناسبت های جمهوری اسلامی ایران محسوب می گردد که با اطلاع رسانی، شفاف سازی و ایجاد شناخت هر چه بیشتر در مخاطب و البته مجاهده و تلاش همراه شده است.

روز خبرنگار بی تردید نمادی است از تلاش‌های ارزنده و خستگی ناپذیر فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی که در جهت ایجاد شناخت و آگاهی، توجه بخشی به ضرورت ها و نیازمندی ها همراه با موشکافی، تحلیل و دقت در موضوعات مختلف و متنوع و تنویر افکار عمومی گام بر می‌دارند و نقش ارزنده خود را در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایفا می نمایند.

ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای همه فعالان عرصه رسانه و خبر، این روز بزرگ را به همه عزیزان تبریک عرض می کنم.

علی اکبر ولایتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز