روابط عمومی دادستانی تهران اعلام کرد:‌

صدور دستور شناسایی و دستگیری ناشران خبر بازداشت دادستان سابق تهران

۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۰:۳۱:۴۴
کد خبر: ۸۸۲۷۸۱
صدور دستور شناسایی و دستگیری ناشران خبر بازداشت دادستان سابق تهران
روابط عمومی دادستانی تهران اعلام کرد:‌ دادستان تهران دستور شناسایی، تعقیب کیفری و دستگیری عوامل و مرتبطین ناشران اخبار مربوط به بازداشت عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان سابق تهران را به دادسرای ویژه فرهنگ و رسانه تهران صادر کرد.

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی دادستانی تهران،‌ «علی القاصی مهر» دادستان تهران در بیانیه‌ای هشدار داد: «افراد و فعالین در این حوزه مواظب باشند با انتشار چنین اخبار جعلی موجبات تعقیب و مسئولیت کیفری خود را فراهم نیاورند.

از آنجا که برخی افرد معاند و معلوم‌الحال در فضای مجازی به دنبال تخریب قضات و مسئولین قضایی در گذشته و حال بوده و هستند و به زعم خود با انتشار اخبار جعلی در شبکه‌های معاند نظام موجبات تخریب دستگاه قضایی در اذهان مردم را فراهم می‌آورند، با توجه به اینکه اقدامات مذکور مجرمانه و مستوجب تعقیب کیفری مرتکبین آنها است لذا کسانی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار این مطالب می‌نمایند تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.

 از جمله این اخبار ساختگی مربوط به خبر کذب بازداشت دادستان عمومی و انقلاب سابق تهران آقای جعفری دولت‌آبادی و برخی قضات دیگر و بعضاً مربوط به تخریب برخی مسئولان سابق قوه قضاییه بوده است.»

در پی انتشار اخباری مبنی بر بازداشت دادستان سابق تهران، عباس جعفری دولت‌آبادی امروز خبر بازداشت خود را تکذیب کرد.

نظر شما